Etusivu » Tiedotteet » Ulkomaat » OLL presents: #KoalaChallenge

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

OLL presents: #KoalaChallenge

Julkaistu: 07.09.2015 klo 14:55
Julkaisija: Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

Alkanut viikko, 7.-13.9., on Euroopan Unionin julistama European Week of Sport. Viikon tavoitteena on edistää liikuntaa ja fyysistä aktiivisuutta ympäri Eurooppaa. Euroopan laajuisena aihetunnisteena on #BeActive, jolla voi osallistua viikkoon sosiaalisessa mediassa. Lisätietoa löytyy osoitteesta http://ec.europa.eu/sport/week/index_en.htm

Opiskelijoiden Liikuntaliitto lähtee mukaan European Week of Sportiin sysäämällä liikkeelle #KoalaChallenge-roikkumishaasteen. Haasteeseen voit osallistua helposti:

1. Etsi paikka, jossa voit roikkua.

2. Roiku haluamallasi tavalla.

3. Lähetä kuva sosiaaliseen mediaan aihetunnisteilla #KoalaChallenge ja #BeActive.

Haasteen tavoitteena on lisätä ihmisten fyysistä aktiivisuutta hieman leikkisällä tavalla. OLL haluaa muistuttaa, että roikkuessa voi tippua ja kaikki rakenteet eivät välttämättä kestä roikkumista, mutta järkevällä tavalla suoritettuna haaste tuo pientä piristystä omaan ja muiden arkeen!

IMG-20150907-WA0006.jpg

Varapuheenjohtaja
Bennie Wardi
Opiskelijoiden Liikuntaliitto
bennie.wardi@oll.fi

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL) on 1924 perustettu valtakunnallinen opiskelija- ja korkeakoululiikunnan edunvalvonta- ja palvelujärjestö. OLL:n edustaa kaikkia Suomen korkeakouluopiskelijoita. OLL vaikuttaa, palvelee, kouluttaa, tutkii ja toimii niin kansallisilla kuin kansainvälisilläkin kentillä opiskelijaliikunnan puolesta.