Etusivu » Tiedotteet » Ulkomaat » Mediakutsu 30.7.2016: Viini, laulu ja taustajoukot, keskustelua suomalaisesta alkoholikulttuurista -paneelikeskustelu Valkeakoskella

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Kutsu.
Julkaistu: 28.07.2016 klo 15:44
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Tervetuloa Palvelualojen ammattiliitto PAMin kesäiseen paneelikeskusteluun tarkastelemaan alkoholipolitiikan muutoksia ja vaikutuksia suomalaisessa yhteiskunnassa.
Alkoholikulttuurista sekä uudistuvasta alkoholilainsäädännöstä mukana keskustelemassa ovat Vasemmistoliiton pj., kansanedustaja Li Andersson, Ehkäisevä päihdetyö Ehyt ry:n toiminnanjohtaja Kristiina Hannula ja Päivittäistavarakauppa PTY ry:n toimitusjohtaja Kari Luoto. Tilaisuuden vetäjänä toimii PAMin yhteiskuntasuhteiden päällikkö Hanna Kuntsi.

Tilaisuus järjestetään Työväen Musiikkitapahtuman yhteydessä Valkeakoskella lauantaina 30.7.2016 kello 13-14.00.

Paikka ja aika:
Lauantai 30.7.2016, Ravintola Salakapakka, klo 13-14.00
Työväen Musiikkitapahtuman tapahtuma-alue.
Tapahtuma-alueen kartta löytyy osoitteesta www.valmu.com/info

Lisätiedot:

Hanna Kuntsi, yhteiskuntasuhteiden päällikkö, p, 050 310 0676

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki