Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » YRITYSKUMMIEN KYSYNTÄ VOIMAKKAASSA KASVUSSA

YRITYSKUMMIEN KYSYNTÄ VOIMAKKAASSA KASVUSSA

Julkaistu: 22.08.2013 klo 19:06
Julkaisija: Suomen Yrityskummit ry

Yrityskummien kysyntä tammi-kesäkuussa 2013 oli voimakkaassa kasvussa. Vuoden ensimmäisen kuuden kuukauden aikana yrityskummit auttoivat yli 800 yritystä koko maassa. Eniten neuvoja hakivat palvelualan, tukku- ja vähittäiskaupan ja teollisuusalan yritykset. Kysyntä kohdistui erityisesti myyntiin ja markkinoitiin liittyviin kysymyksiin.  Yrityskummit arvioivat, että kysynnän kasvu jatkuu myös loppuvuonna. Viime vuonna yrityskummit neuvoivat 1226 yritystä koko maassa.

Yrityskummit®-sanasuoja Suomen Yrityskummit ry:lle

Suomen Yrityskummit ry on saanut sanasuojan Yrityskummit®-tavaramerkille. Suomen Yrityskummit ry:n jäsenillä on yksinoikeus Yrityskummit -tavaramerkin käyttöön. Yhdistykseen kuuluu yli 1000 yrityskummia. Toiminta on yrittäjille maksutonta ja luottamuksellista.

Vuoden Yrityskummi 2013

Suomen Yrityskummit ry on valinnut Vuoden Yrityskummiksi 2013 ekonomi ja oikeustieteen kandidaatti Matti Vikstenin Turusta. Valinnassa painotettiin Vikstenin panosta yritysten sukupolvenvaihdoksiin liittyvissä kysymyksissä. Vuoden Yrityskummi valittiin nyt 12. kerran.

Vuoden Tulokas 2013

Suomen Yrityskummit ry on valinnut Vuoden Tulokkaaksi 2013 yrityskummi Lilli Sundvikin Helsingistä. Valinnassa painotettiin Sundvikin kykyä työskennellä oman työn ohessa vapaaehtoisena yrityskummina. Vuoden Tulokas palkinto jaettiin nyt kolmannen kerran.

Vuoden Yrityskummi 2013, Matti Viksten p. 0400 524 045

Vuoden Tulokas 2013, yrityskummi Lilli Sundvik p. 050 511 08 22

hallituksen varapuheenjohtaja Jorma Helén, Suomen Yrityskummit ry, p. 0400 351 452

aluekummi Tapani Vieri, Pohjanmaa,  p. 0400 562 891

yrityskummiasiamies Minna Järvinen, Suomen Yrityskummit ry, p. 050 371 0602

Suomen Yrityskummit ry on kokeneista yrittäjistä, yritysjohtajista ja elinkeinoelämän vaikuttajista koostuva asiantuntijaverkosto. Toimintamme on maksutonta ja luottamuksellista. Verkostoomme kuuluu yli 1000 yrityskummia. Autoimme vuonna 2012 yli 1200 suomalaista yritystä menestykseen.

www.yrityskummit.fi