Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Tuukka Sarkki nimitetty listautumista suunnittelevan Vincitin kehitysjohtajaksi

Vincit Oy

Tuukka Sarkki nimitetty listautumista suunnittelevan Vincitin kehitysjohtajaksi

Julkaistu: 17.08.2016 klo 09:00
Julkaisija: Vincit Oy

Tänä vuonna First North -markkinapaikalle listautumista suunnittelevan Vincitin kehitysjohtajaksi on nimitetty Tuukka Sarkki. Sarkilla on yli 15 vuoden kokemus erityisesti dataan ja analytiikkaan perustuvan liiketoiminnan kehitystehtävistä: hän on aiemmin työskennellyt mm. liikkeenjohdon konsultointiyritys eCraft Referre Oy:ssä sekä vetänyt Avanade Finland Oy:ssä Data & Analytics -liiketoimintaa.

Tuukka Sarkki: "Tällaiselle liiketoimintaorientoituneelle nörtille on unelmien tilaisuus päästä rakentamaan ja kehittämään tulevaisuuden liiketoimintaa Vincitissä ja omalta osaltani tuulettamaan nuhjuisia IoT:n ja teollisen internetin käsitteitä. Laitteisiin integroidun älyn, laitteiden välisen kommunikaation ja tästä syntyvän datan lisääntyminen tuottaa jatkuvasti uusia mahdollisuuksia tehdä yhä parempaa liiketoimintaa ja Vincitillä on kaikki valmiudet tukea yrityksiä kokonaisvaltaisesti tässä kehityksessä."

Vincitin toimitusjohtaja Mikko Kuitunen: "Automaattisen tietojenkäsittelyn mahdollisuudet ja päätöksentekoa tukevan analytiikan hyödyntäminen ovat lukuisten organisaatioiden arjen haaste numero 1. Vincitillä on vankka kokemus teollisuuden tietojärjestelmien toteuttamisesta ja on hienoa saada tiimiin Tuukan kaltainen kaveri tuomaan syvällistä ymmärrystä myös analytiikan saralta."

Tuukka Sarkki

Mikko Kuitunen
mikko.kuitunen@vincit.fi

Tuukka Sarkki