Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Turvallisuusjohtamisen työkalut

Kutsu.
Julkaistu: 27.11.2014 klo 10:45
Julkaisija: MPS Prewise

Turvallisuuteen tähtäävät toimintatavat ovat hyvän laadun ja työtyytyväisyyden perusta. On osoitettu, että yritykset, jotka johtavat hyvin turvallisuutta, ovat myös yleisesti hyvin menestyviä ja hyvin johdettuja. Turvallisuusjohtamisessa tarvitaan tehokkaita keinoja, joilla turvallisuus tuodaan osaksi jokaisen työntekijän arkea.

Tervetuloa aamiaistilaisuuteemme 2.12.2014 kuulemaan miten turvallisuutta kehittävä ja ylläpitävä johtamisjärjestelmä luodaan ja miten henkilöstö sitoutetaan ja osallistetaan turvallisuuden parantamiseen. Tilaisuudessa kuulemme Neste Oil Oy:n competence developeria Tommi Leppästä ja Huperman Oy:n inhimillisen turvallisuuden erikoisasiantuntijaa, toimitusjohtaja Pekka Erkamaa

MPS Prewisen asiantuntijat kertovat konkreettisten esimerkkien kautta, miten turvallisuusasioista ja toimintaohjeista voidaan viestiä motivoivasti ja yhdenmukaisesti globaaleillekin organisaatioille. Monipuoliset verkkoratkaisut mahdollistavat yhtenäisen viestin lisäksi osaamisen seurannan, suoritusten rekisteröinnin ja tarvittavan raportoinnin.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan tästä >>

Paikkoja on rajoitetusti. Tilaisuus on maksuton.

Aika:
 tiistai 2.12.2014 klo 8.30–10.30.
Aamiaista tarjolla 8.30 alkaen, ohjelma alkaa 8.45.

Paikka: Paciuksenkatu 27, 4. kerros, 00271 Helsinki
Ajo-ohjeet, liikenneyhteydet ja tiedot parkkipaikoista löydät täältä.

MPS Prewise lyhyesti

MPS Prewise on johtamisen kehittämisen ja valmennuksen erikoisosaaja sekä digitaalisen oppimisen ja muutoksenhallinnan markkinajohtaja.

MPS Prewise on Suomen vahvin monimuotovalmennuksen (blended learning) asiantuntija, joka yhdistää konsultoinnin, lähivalmennuksen ja verkkokoulutuksen yhdeksi kokonaisuudeksi. MPS Prewise suunnittelee ja toteuttaa verkkoratkaisuja liiketoiminnan muutosten läpiviemiseen, myynnin ja asiakkuuden tukeen sekä osaamisen kehittämiseen digitaalisissa kanavissa. MPS Prewise on osa MPS-Yhtiöitä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki