Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Tervetuloa Adi Calando-akustiikkaseinäkkeen lanseeraustilaisuuteen Habitareen

Adi Kalusteet Oy

Tervetuloa Adi Calando-akustiikkaseinäkkeen lanseeraustilaisuuteen Habitareen

Kutsu.
Julkaistu: 04.09.2013 klo 12:09
Julkaisija: Adi Kalusteet Oy

Esittelemme uuden, avotoimiston ääniä tehokkaasti vaimentavan Calando-akustiikkaseinäkkeen keskiviikkona 18.9.2013
klo 14.00 osastollamme Interiore 7a51. Tuotteen suunnittelija Matti Alen on paikalla esittelemässä uutuutta ja vastaamassa kysymyksiinne klo 14.00-16.00.

Esittelemme Habitaressa myös kattavasti tuotevalikoimaamme, ja näytteillä ovat mm. tuoteuutuutemme

‐ korkeat Basket-nojatuolit
‐ valkoinen Mera-työtuoli verkkoselkäisenä
‐ Boet-baarituoli

Toivomme, että ilmoittaudutte lanseeraustilaisuuteen sähköpostitse adi@adi.fi 11.9. mennessä.

Nähdään messuilla!

Adi Kalusteet

Adi Kalusteet Oy on suomalainen toimisto-, julkitila- ja myymäläkalusteita suunnitteleva ja valmistava yritys. Sen toiminnassa yhdistyvät perinteinen puusepäntaito, pitkä kokemus, nykyaikaisen tekniikan hyödyntäminen ja innovatiivisten suunnittelijoiden näkemys. Adin laajaan vakiomallistoon kuuluu laadukkaita työtuoleja, työpöytä- ja säilytyskalustersarjoja sekä väliseiniä. Lisäksi Adilla on tarjolla monipuolinen ja moderni valikoima erilaisia neuvottelu- ja oleskelukalusteita. Yritys on perustettu vuonna 1979, ja sen palveluksessa on 30 henkilöä.