Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Sihti myös Savon markkinoille: Asiakkaiden pyynnöstä mennään, totta kai.

Rekrytointipalvelu Sihti

Sihti myös Savon markkinoille: Asiakkaiden pyynnöstä mennään, totta kai.

Julkaistu: 02.10.2015 klo 14:01
Julkaisija: Rekrytointipalvelu Sihti

Suomen nopeimmin kasvava henkilöstöpalveluyritys Sihti on avannut lokakuun alussa uuden toimiston Kuopioon.

Yritys laajentaa toimintaansa Kuopion talousalueelle asiakkaidensa toiveesta. Erityisesti rakentamisen ja kaivostoiminnan aloilla tarvitaan alueella koko ajan hyviä tekijöitä, mikä osuu Sihdin vahvuusalueisiin hyvin.

”Asiakkailtamme tuli pyyntöä saada palveluamme lähempää. Ja aina jos tällaisessa pyynnössä on painavat syyt taustalla, asia myös järjestetään”, kertoo Sihdin toimitusjohtaja Jukka-Pekka Annala.

"Meille on tärkeää tarjota rekrytointi- ja henkilöstövuokrauspalvelua paikan päällä, alueen kulttuurin tuntevan henkilön toimesta. Savon kieli ei taitu täältä käsin", tamperelainen Annala kommentoi.

Asuntorakentaminen on Kuopion alueella jatkunut suhdannetilanteeseen nähden voimakkaana.

"Kuopiolla on vetovoimaa, tänne muutetaan ja kiinnostavia uusia asuinalueita syntyy. Esimerkiksi Saaristokaupunki kehittyy koko ajan ja Neulanniemeen on tulossa kokonainen uusi kaupunginosa", Sihdin Kuopion toimiston vetäjä Ville Auvinen kuvaa toimintaympäristöä.

”Täällä tehdään ja kehitetään koko ajan, tiukasta taloustilanteesta huolimatta, se on alueen ihmeellisyys.”

Asuntorakentamisen lisäksi Kuopiossa on käynnissä isoja hankkeita, kuten yliopistollisen sairaalan rakennus- ja laajennustyöt. Myös Siilinjärven kaivostoiminta jatkaa laajenemistaan talouden heikoista näkymistä huolimatta. Kaivosta pyörittävä Yara investoi tänä vuonna muun muassa uuteen rikastushiekan käsittelylaitokseen, jonka rakennusaikainen työllisyysvaikutus on merkittävä.

Kuopiosta kotoisin oleva Ville Auvinen on paljasjalkainen savolainen, joka on työskennellyt edelliset kymmenen vuotta valomainosalalla. Rekrytointialalle Auvinen sihdattiin asiakkaan vinkistä.

Rekrytointipalvelu Sihti, aluemyyntipäällikkö Ville Auvinen, p. 044 733 1080, ville.auvinen@sihti.fi

Rekrytointipalvelu Sihti, toimitusjohtaja Jukka-Pekka Annala, p. 050 444 4455, jukka-pekka.annala@sihti.fi

www.sihti.fi

Rekrytointipalvelu Sihti perustettiin Tampereella vuonna 2009 ja se on kasvanut kuudessa vuodessa henkilöstöpalvelualan kymmenen suurimman toimijan joukkoon. Sihti toimii tällä hetkellä Kuopion lisäksi Tampereen, Helsingin, Oulun, Hämeenlinnan, Lahden ja Kajaanin talousalueilla.

Henkilöstövuokrauksen ja rekrytointien lisäksi Sihti tarjoaa rakentamisen, teollisuuden, taloushallinnon, IT-alan ja kaivospuolen asiakkaille myös monipuolisia työelämän asiantuntijapalveluita, kuten johtamisen ratkaisuja ja psykologipalveluita. Yrityksen liikevaihto vuonna 2014 oli 23 miljoonaa euroa.

Lue lisää: www.sihti.fi