Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Qicraft ja BODY BIKE lopettavat yhteistyön

Julkaistu: 15.12.2015 klo 10:37
Julkaisija: Qicraft Finland Oy

Qicraft
on ollut vuodesta 2003 BODY BIKE sisäpyörien yksinoikeutettu maahantuoja. Yhteistyö on koettu molempien osapuolien iloksi, mutta Technogymin lanseeraamien uusien tuotteiden vuoksi on Qicraft päättänyt irtisanoa sopimuksen BODY BIKE:n maahantuojana Ruotsissa, Norjassa, Suomessa ja Virossa.

”Olemme tehneet 12 vuotta yhteistyötä BODY BIKE:n kanssa ja meillä on ollut erinomaiset suhteet yrityksen tiimin kanssa. Olemme onnistuneet luomaan yhdessä vahvan aseman markkinoilla ja monien asiakkaiden keskuudessa. Tulemme jatkamaan yhteistyötä BODY BIKE:n kanssa, mutta eri muodossa. Toivotamme yritykselle menestystä tulevaisuudessa", kertoo Qicraft Groupin toimitusjohtaja Håkon Bakkevig.

”BODY BIKE on erittäin tyytyväinen siihen, miten Qicraft on hallinnoinut brändiämme. Pitkä yhteistyö on vakiinnuttanut meille ainutlaatuisen aseman Ruotsin, Norjan ja Suomen markkinoilla, joilla tietoisuus tuotteistamme on erittäin korkea. Tämä antaa meille hyvän pohjan ja mahdollisuuden jatkaa eteenpäin kaikissa maissa. Annamme suuret kiitokset Qicraftille hyvästä yhteistyöstä vuosien varrella", sanoo BODY BIKE International AS:n toimitusjohtaja Uffe A. Olsen.

Hyvä tietää

• Yhteistyösopimus päättyy 31 joulukuuta 2015.
  • Qicraft tarjoaa edelleen huoltopalvelua ja varaosia kaikille BODY BIKE asiakkaille.
  • Kaikki nykyiset huoltosopimukset jatkuvat olemassa olevien ehtojen mukaisesti.
  • Olemme sitoutuneet kaikkiin asiakkaisiimme, joten hallinnoimme tulevaisuudessa myös takuuasioita sopimusehtojen mukaisesti.
  • BODY BIKE -sisäpyöriin liittyvissä kysymyksissä on oikea yhteyshenkilö Uffe A. Olsen, kunnes uusi jälleenmyyjä on tiedossa.

Jos tahdot lisätietoja, ota yhteyttä:

Heikki Tanner, Country Manager, Qicraft Finland p. +358 40 715 2822
Uffe A. Olsen, BODY BIKE International AS +45 98 43 96 96

Qicraft Finland Oy (y- tunnus: 1925207-2) toimittaa hyvinvointia ja terveyden ylläpitämistä edistäviä tuotteita ja kokonaisratkaisuja kuntokeskuksille, terveydenhuollon ja virkistystoiminnan sektorille, julkiselle sektorille, yritysliikuntaan ja kuluttajille.

Olemme kuntosalialan johtavien tuotemerkkien maahantuoja Suomessa, edustamamme tuotemerkit ovat Technogym, Club Virtual ja Wellsystem. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaan Aviapoliksessa.

Tarjoamme ainoana ammattimaisen kuntoilu- ja kuntoutusalan laitetoimittajana Suomessa ISO 9001 laatusertifioidun huolto- ja ylläpitopalvelun. Sertifikaatin piiriin kuuluvat kuntosalilaitteiden asennus, korjaushuolto- ja ylläpitohuoltopalvelut.

qicraft.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon