Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Pekka Lemettinen Suomen Vahinkovakuutus Oy:n toimitusjohtajaksi

Pekka Lemettinen Suomen Vahinkovakuutus Oy:n toimitusjohtajaksi

Julkaistu: 05.03.2014 klo 15:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

PEKKA LEMETTINEN NIMITETTY SUOMEN VAHINKOVAKUUTUS OY:N UUDEKSI TOIMITUSJOHTAJAKSI

Suomen Vahinkovakuutus Oy

TIEDOTE

5.3.2014

JULKAISUVAPAA HETI

Suomen Vahinkovakuutus Oy:n hallitus on nimittänyt Pekka Lemettisen yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi 1.3.2014 alkaen. Lemettinen siirtyy tehtävään yhtiön sisältä, jossa hän on toiminut COO-tehtävässä.

”Lemettisellä on vahva kokemus uusien liiketoimintojen käynnistämisestä ja digitaalisen liiketoiminnan johtamisesta. Lemettisen kansainvälinen muutosjohtajatausta sekä yhtiön rakennusvaiheessa annetut näytöt antavat hyvät valmiudet kasvattaa yhtiön liiketoimintaa monipuolisesti ja kannattavasti”, toteaa Suomen Vahinkovakuutuksen hallituksen puheenjohtaja Teemu Teljosuo.

”Otan toimitusjohtajan tehtävät innostuneena vastaan. Yhtiö on saavuttanut ensimmäisen toimintavuotensa aikana erinomaisen kasvun, joka luo vahvan perustan pitkän aikavälin tuloksentekokyvylle. Jatkamme ahkerasti digitaalisen asioinnin kehittämistä sekä toiminnallisen tehokkuuden parantamista. Näin voimme tarjota jatkossakin helposti ymmärrettäviä ja edullisia vahinkovakuutustuotteita kuluttajille ja kumppaneille”, sanoo Pekka Lemettinen.

Suomen Vahinkovakuutus Oy on edelläkävijä suomalaisessa vahinkovakuutuskentässä. Yhtiö profiloituu räätälöityjen vakuutuspalvelujen tuottajana yhteistyökumppaneille. Suomen Vahinkovakuutuksen omistaa POP Pankki -ryhmä. Yhtiö tuottaa tällä hetkellä vakuutuspalveluita
POP Vakuutus- ja Säästöpankin vakuutukset -brändeillä. Yhtiö on perustettu vuoden 2012 alussa.

Teemu Teljosuo

Hallituksen puheenjohtaja