Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Pastori Jarmo Karjalainen valittu uudeksi Suomen Lähetysseuran Mekongin alueen aluepäälliköksi

Suomen Lähetysseura

Julkaistu: 18.06.2015 klo 13:46
Julkaisija: Suomen Lähetysseura

Suomen Lähetysseura on nimittänyt pastori Jarmo Karjalaisen Mekongin alueen aluepäälliköksi maaliskuusta 2016 alkaen. Jarmo Karjalainen on toiminut aiemmin Benelux-maiden Merimieskirkon johtajana.

Aluepäällikkö vastaa työalueen toiminta-, talous- ja henkilöstösuunnittelusta sekä yhteistyön kehittämisestä paikallisten kumppanien kanssa. Hän myös toimii Lähetysseuran työalueelle lähettämien työntekijöiden esimiehenä työsuhteeseen liittyvissä asioissa. Aluepäällikön esimies on Lähetysseuran ulkomaantyön johtaja.

Mekongin alue kattaa Thaimaan, Kambodzhan, Laosin ja Vietnamin.

Jarmo Karjalainen
puh. +32 475728680 (BE), +31 6 53883641 (NL)

e-mail: jarmo.karjalainen@merimieskirkko.fi

Suomen Lähetysseura on vuonna 1859 perustettu Suomen evankelis-luterilaisen kirkon lähetysjärjestö, joka toimii 30 maassa yhteistyössä paikallisten kirkkojen ja järjestöjen kanssa. Lähetysseura on myös ulkoasiainministeriön kumppanuusjärjestö ja yksi Suomen suurimpia kehitysyhteistyöjärjestöjä. www.suomenlahetysseura.fi