Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » PAMin varapuheenjohtaja Kaarlo Julkunen ehdolla eduskuntaan

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

PAMin varapuheenjohtaja Kaarlo Julkunen ehdolla eduskuntaan

Julkaistu: 04.06.2014 klo 10:30
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Savo-Karjalan vaalipiiri saa vahvan pamilaisen eduskuntavaaliehdokkaan, kun PAMin 2. varapuheenjohtaja Kaarlo Julkunen asettuu siellä Vasemmistoliiton ehdokkaaksi. Julkunen aikoo vaalityössään puhua hänelle läheisistä työelämäasioista.

- Ehdokkaana haluan korostaa alipalkkauksen kriminalisointia ja oikeudenmukaista verotusta sekä vähempiosaisten kannalta sosiaali- ja työttömyysturvaa.

Julkusesta Savo-Karjala on myös erinomainen alue edistää ja kehittää uusia ratkaisuja turvaamaan tasapuoliset ja laadukkaat terveyspalvelut. Myös matkailun kehittäminen on hänelle läheinen aihe.

- Haluan nostaa keskusteluun myös itäisen Suomen matkailun mahdollisuudet menetettyjen työpaikkojen korvaajina sekä siihen liittyvät liikenneratkaisut.

PAMin varapuheenjohtajana Julkunen on toiminut liiton perustamisesta alkaen eli vuodesta 2000. Ennen PAMia hän työskenteli Liikealan ammattiliiton aluepäällikkönä Kuopiossa ja aluetoimitsijana Porissa.

Ennen ay-uraa Julkunen työskenteli kaupan alalla Siilinjärvellä, josta hän on myös kotoisin. Silloin hän toimi aktiivisesti myös Siilinjärven kunnallispolitiikassa.

Ehdokkaaksi Julkusen asettaa Vasemmistoliiton Pohjois-Savon piirihallitus.

Kaarlo Julkunen, 2. varapuheenjohtaja, puh. 0500 417 187

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki