Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Onnistuneen yritysjärjestelyn edellytykset 5.3.2015. Tervetuloa!

MPS Prewise

Onnistuneen yritysjärjestelyn edellytykset 5.3.2015. Tervetuloa!

Kutsu.
Julkaistu: 02.03.2015 klo 16:58
Julkaisija: MPS Prewise

Yrityskauppojen ja fuusioiden määrä kasvaa yritysten etsiessä kasvumahdollisuuksia ja toteuttaessa strategioitaan.

Taloudellisten ja juridisten tekijöiden lisäksi yrityskauppoihin ja fuusioihin liittyy merkittäviä henkilöstökysymyksiä. Johtaja-arvioinnit, rekrytoinnit, osaamiskartoitukset ja henkilöstöjärjestelyt ovat oleellinen osa uudelleenorganisoitumista yrityskauppaprosessissa. Onnistuneessa yrityskauppaprosessissa on suunniteltu huolellisesti kuinka henkilöstö otetaan osaksi prosessia hyvällä viestinnällä ja muutosjohtamisella sekä varmistamalla strategian ja uuden toimintamallin jalkautus jokaiselle työntekijälle.

Tervetuloa aamiaistilaisuuteemme torstaina 5.3.2015 kuulemaan mitä liikejuridiikkaan erikoistuneen Fondia Oy:n Joni Paanasen kokemuksen mukaan yrityskauppaprosessissa tulee ottaa huomioon.

Kerromme myös konkreettisten esimerkkien kautta, miten yrityskauppaa voidaan viestiä motivoivasti ja yhdenmukaisesti globaaleillekin organisaatioille. Monipuoliset verkkoratkaisut mahdollistavat yhtenäisen viestin lisäksi osaamisen seurannan, suoritusten rekisteröinnin ja tarvittavan raportoinnin.

Varaa paikkasi ja ilmoittaudu mukaan! >>

Tilaisuus on maksuton.

Aika: torstai 5.3.2015 klo 8.30–10.30.

Aamiaista tarjolla 8.30 alkaen, ohjelma alkaa 8.45.

Paikka: Paciuksenkatu 27, 4. kerros, 00270 Helsinki

Ajo-ohjeet, liikenneyhteydet ja tiedot parkkipaikoista löydät täältä.

• HR Due Diligence osana yrityskauppaa

Iiro Pohjanoksa, toimitusjohtaja, MPS Prewise Oy

• Yrityskauppaprosessi juristin näkökulmasta

Joni Paananen, legal counsel, Fondia Oy

• Uuden yhteisen tarinan rakentaminen Actionable Change –mallilla

Eevi Kuokkanen,suunnittelujohtaja, MPS Prewise Oy
Anna-Maria Repo, avainasiakkuuspäällikkö, MPS Prewise Oy

Puhujat kertovat case-esimerkkien avulla miten yrityskauppaprosessia ja sen jälkeistä muutosta voidaan tukea tuloksellisesti ja motivoivasti.

Tervetuloa!

MPS Prewise

MPS Prewise lyhyesti

MPS Prewise on asiantuntijakumppani muutoksen jalkautukseen ja henkilöstölähtöiseen liiketoiminnan kehittämiseen. Tuotamme asiakkaillemme arvoa tehostamalla muutoksen läpivientiä, kasvattamalla osaamista sekä valmentamalla esimiehiä parempaan johtamiseen.

Oma tutkimusyksikkömme antaa meille erinomaisen lähtökohdan analyyttiselle tilannearvioinnille ja oikeiden kehittämistoimenpiteiden valinnalle. Tunnustettu digitaalinen osaamisemme tuo asiakkaillemme tehokkuutta ja skaalaetua sekä mahdollistaa globaalit viestintä- ja valmennusratkaisut.

Kuulumme MPS-Yhtiöihin. Konsernimme kautta toimimme kansainvälisesti 6 maassa Pohjoismaista Aasiaan.

Fondia lyhyesti

Fondia on vuonna 2004 perustettu lakipalvelualan edelläkävijä, joka tarjoaa yrityksille suunnattua liiketoimintalähtöistä lakipalvelua niin päivittäisessä liiketoiminnassa kuin vaativissa projekteissa. Fondialla on toimipisteitä Suomessa, Ruotsissa ja Virossa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki