Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Luomu tuli Espooseen: Ruohonjuuri Ison-Omenan uuden myymälän avajaiset

Ruohonjuuri

Luomu tuli Espooseen: Ruohonjuuri Ison-Omenan uuden myymälän avajaiset

Julkaistu: 12.08.2016 klo 08:03
Julkaisija: Ruohonjuuri

Ruohonjuuri avasi uuden myymälän Iso Omena-kauppakeskukseen 11.8.  Espoo sai ensimmäisen Ruohonjuuren myymälänsä Espoon Iso Omena-kauppakeskuksen laajennuksen yhteyteen. Myymälässä oli avajaispäivänä erilaista tapahtumaa, tarjouksia sekä luomusta naposteltavaa. Sadoille ensimmäiselle ojennettiin vihreä luomuomena.

Luomutuotteiden markkinajohtaja Ruohonjuuri haluaa olla edelläkävijä asiakkaiden wow-kokemuksen luomisessa, visuaalisessa ostokokemuksessa, valikoimassa kuin palvelukokemuksessakin. Isoon Omenaan avattavan Ruohonjuuren suunnittelusta on vastannut suunnittelutoimisto Amerikka, jonka mukaan vetovoimaisin ostokokemus syntyy kivijalassa.

Maan laajin luomutuotevalikoima tuo iloa ja elinvoimaa asiakkaille eettisillä periaatteilla. Ruohonjuuri on kasvanut viime vuodet vahvasti, uusia liikkeitä on perustettu, nettikauppa on suosittu  ja myynti on kasvanut vuosittain lähes 20%-30%. Luomu, superfood, eettiset periaatteet ja itsestään huolehtiminen ovat vahvoja trendejä ja Ruohonjuuren tuotteille ja palveluille on alati kasvavaa kysyntää.

Osoite: Ruohonjuuri Iso Omena -kauppakeskus Piispansilta 11, 02230 Espoo puh. 044 7222 788

Toimitusjohtaja Arto Ranta-aho p. 050-3730 330, arto.ranta-aho@ruohonjuuri.fi

Ruohonjuuri Oy luomu- ja lähiruokaan, luonnonkosmetiikkaan ja terveystuotteisiin erikoistunut vähittäiskauppaketju. Ruohonjuuren missiona on tarjota asiakkaille iloa ja elinvoimaa. Tärkeinä toimintaperiaatteina ovat: Hymyssä suin & pilke silmäkulmassa, aktiivisesti palvellen sekä wow-elämyksiä tarjoten