Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » LähiTapiola Pankin Arjen katsaus julkistetaan torstaina 26.9.2013 klo 9.00

LähiTapiola

LähiTapiola Pankin Arjen katsaus julkistetaan torstaina 26.9.2013 klo 9.00

Kutsu.
Julkaistu: 19.09.2013 klo 08:24
Julkaisija: LähiTapiola

KUTSU
19.9.2012

LähiTapiola Pankki julkistaa Arjen katsauksen 2/13 torstaina 26.9. Arjen katsauksen taustaksi tehdyssä kyselytutkimuksessa kartoitettiin suomalaisten taloustilannetta, talouden suunnittelua ja rahan käyttöä.

Tutkimus osoittaa, että suomalaisten oman talouden suunnittelu on lisääntynyt. Miten varautuminen talouden epävarmuuteen näkyy tuloksissa? Säästävätkö kotitaloudet nyt puskurivaroja pahan päivän varalle? Kuinka moni luottaa oman työpaikkansa säilyvän? Entä kuinka moni olisi valmis kouluttautumaan uuteen ammattiin työttömyyden osuessa omalle kohdalle?

Arjen katsauksen tiedotustilaisuus pidetään 26.9.2013 kello 9.00–10.30 Scandic Simonkentän Pavillion-kokoustilassa osoitteessa Simonkatu 9, Helsinki.

Tilaisuuden avaa yhtiöryhmän johtaja Harri Lauslahti LähiTapiolasta.

LähiTapiola Pankin toimitusjohtaja Marja Pajulahti esittelee Arjen katsauksen tulokset ja kertoo Suomen talouden näkymistä. Arjen katsaukseen kuuluu myös LähiTapiola Kiinteistövarainhoidon asuntomarkkinakatsaus.

LähiTapiola Varainhoidon ekonomisti Timo Vesala on paikalla vastaamassa talousnäkymiä koskeviin kysymyksiin.

Tarjolla on aamupala.

Ilmoitathan tulostasi maanantaihin 23.9. mennessä osoitteeseen marjut.maattanen@lahitapiola.fi  tai puhelimitse 040 528 7138.

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

LähiTapiola-ryhmän viestintä