Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Kultainen Nuija 2016 -huomionosoitus Goforelle

Gofore Oy

Kultainen Nuija 2016 -huomionosoitus Goforelle

Julkaistu: 18.05.2016 klo 10:15
Julkaisija: Gofore Oy

Hallituspartnerit ry on palkinnut Gofore Oy:n Kultaisella Nuijalla tiistaina 17.5.2016. Palkinto jaetaan pk-yritykselle huomionosoituksena hyvästä hallitustyöstä.

Harkittaessa huomionosoituksen saajaa käytetään kriteeristöä, jossa yrityksen avautuminen ja hallitustyön tuloksellisuus ovat keskeisesti tunnistettavissa esimerkiksi hyvän kasvun, onnistuneen strategian, uudistumisen ja kansainvälistymisen aikaansaajaksi.

Huomionososoituksen saajan valitsee yrityselämän ja pk-yritysten hallitustyön ansioituneita asiantuntijoita. Palkintolautakunnan kokoonpano vuonna 2016:

• Matti Alahuhta, hallituksen pj. Elinkeinoelämän Keskusliitto
  • Anne Berner, hallituksen pj. Oy Vallila Interior Ab
  • Timo Salli, toimitusjohtaja Katsa Oy
  • Risto Siilasmaa, hallituksen pj. Nokia Oyj
  • Arno Ahosniemi, päätoimittaja Kauppalehti Oy.

>> Lue lisää Kauppalehden verkkolehdestä sekä tämän päivän Kauppalehdestä.

Lisätietoa: Gofore Oy, toimitusjohtaja Timur Kärki p. 040 828 5886, timur.karki@gofore.com

Kultainen Nuija Goforelle

Gofore Oy on johdon konsultoinnin ja tietojärjestelmien kehittämisen asiantuntijayritys. Missiomme on muuttaa maailma paremmaksi digitalisaation keinoin ja työkulttuuria uudistamalla. Autamme asiakkaitamme kehittämään tietojärjestelmiään palvelulähtöisesti ja ketterästi pala palalta, arkkitehtuurilla ohjaten. Asiakkaitamme ovat esimerkiksi sosiaali- ja terveysministeriö, Opetushallitus, Liikennevirasto, Verohallinto, Fonecta ja Alma Media. Toiminnallemme on ominaista huippuasiantuntemus, ripeys, aito vuorovaikutus sekä jatkuva, kannattava kasvu. Goforelaisia on Helsingissä ja Tampereella yli 160 ja tavoittelemme tänä vuonna n. 18,5 miljoonan euron liikevaihtoa. Gofore saavutti 3. sijan Suomen parhaat työpaikat 2016 -tutkimuksessa ja 26. sijan Euroopan parhaat työpaikat 2015 -tutkimuksessa. Yritys on perustettu vuonna 2001. www.gofore.com