Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Kankaanpään nuorkauppakamarilainen nappasi kärkipaikan

Kankaanpään nuorkauppakamarilainen nappasi kärkipaikan

Julkaistu: 12.10.2015 klo 16:29
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Suomen Nuorkauppakamarit ry (SNKK) valitsi kansallisessa vaalikokouksessa Levillä Kankaanpään nuorkauppamarilaisen Jenni Rajahalmeen (36) SNKK:n hallituksen kansalliseksi varapuheenjohtajaksi 2016. Kansallinen varapuheenjohtaja valmistautuu kansalliseksi puheenjohtajaksi vuodelle 2017.

Jenni on Kankaanpään Nuorkauppakamarin 45-vuotisen historian ensimmäinen kansallinen varapuheenjohtaja. Jenni Rajahalme on ollut nuorkauppakamarin aktiivinen jäsen vuodesta 2004. Vuoden 2015 hän on toiminut kehitysjohtajana ja sitä ennen alue C:n aluejohtajana.

Rajahalme on koulutukseltaan tradenomi ja asuu tällä hetkellä Tampereella.  Hän on osakkaana Viestintätoimisto Kumppaniassa ja vastaa Prizztechin Satakunnan yrittäjyyskasvatuskeskuksen toiminnasta.

– Olemme äärimmäisen ylpeitä Jennistä. Ja omasta kamaristamme tietysti. Jennin ilo, osaaminen ja tarmokkuus puri kamarilaisiin. Jenni osaa innostaa ihmiset mukaan, ja sellaista osaamista me tarvitsemme, kertoo Kankaanpään Nuorkauppakamarin puheenjohtaja Soile Savioja.

Jenniä oli kannustamassa Levillä 15 kankaanpääläistä.

– Huikea kampanja vedettiin, joka tuotti tulosta. Kankaanpääläiset näyttivät jälleen, että pieni ottaa isoja loikkia. Tämä on todella hienoa tietysti minulle, mutta erityisesti myös omalle kamarilleni, iloitsee Jenni Rajahalme.

Rajahalmeen mukaan nuorkauppakamarit tulee olemaan vuonna 2017 yritysmaailmassa tärkeä osa henkilöstön osaamisen kehittämistä, ja yritykset näkevät työntekijöidensä osallistumisen nuorkauppakamarin toimintaan lisäarvona.

– Kun annamme edelleen vauhtia jäsentemme ammatilliseen osaamiseen ja menestykseen työelämässä, niin saamme lopputulemana hyvää kaikille – erityisesti työelämälle, toteaa tuore varapuheenjohtaja Jenni Rajahalme.

Yhteystiedot:

Jenni Rajahalme, 0407205755, jenni.rajahalme@kumppania.fi
Soile Savioja, 045 6342623, soile.savioja@gmail.com, Kankaanpään Nuorkauppakamari ry

Nuorkauppakamari on kansainvälinen alle 40-vuotiaden jäsentensä kehittymis- ja johtamiskouluttautumisjärjestö sekä kontaktiverkosto. Kehitämme yhteiskuntaa ja johtajuutta paremman tulevaisuuden turvaamiseksi. Suomen Nuorkauppakamarit ry on perustettu vuonna 1957. Varsinaisia jäseniä noin 2500 ja yhdessä alumnien kanssa noin 5000. Globaalisti Nuorkauppakamari toimii 115 maassa, yli 200000 jäsenen voimin.