Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Kaakko135° tuo elämyksiä kokouksiin – Kaakko mukana Kongressimessuilla 26.–27.3.2014

Kaakko135°

Julkaistu: 21.03.2014 klo 10:36
Julkaisija: Kaakko135°

Kaakko135° – Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä - osallistuu 26.–27.3. Finlandia-talolla järjestettäville Kongressimessuille.  Hyvän tuulen rannikko esittäytyy osastolla 7. – Kaakko tarjoaa elämykselliset puitteet erilaisiin kokouksiin ja koulutuksiin reilun tunnin matkan päässä Helsingistä. Hyvien tilojen ja palveluiden lisäksi Kaakosta löytyy upeita luontoelämyksiä ja aktiviteetteja kokousvieraille. Syksyllä valmistuva E18-moottorien laajennus nopeuttaa matka-aikaa Helsingin suunnasta entisestään, kertoo Kaakko135° matkailun päällikkö Sanna Nikki.

Kaakon osastolla ovat mukana kotkalainen elämyspalvelu- ja majoitusyritys Erämys-Keisarinkosket Oy (www.eramys.fi), jonka tarjonnasta löytyy koskenlaskuretkiä, kalastusta ja tilat palveluineen Kymijoen rannalla. Osastolla on esillä myös Charter-purjehduksiin erikoistunut C-Adventure (www.c-adventure.fi), jonka katamaraani luo ylelliset puitteet yritys- ja vapaa-ajan purjehduksiin. Kesän 2014 uutuutena ovat lyhyet TYKY-purjehdukset Kaakon vesillä. Kotkan edustalla sijaitsevasta, Wanha Fiskari Oy:n Karhusaaresta (www.karhusaari.fi) löytyvät monipuoliset kokoustilat varusteineen, majoitukset ja saunat. Karhusaari on tunnettu myös ruuastaan.

Messukilpailussa palkintona koskenlaskuretki Kymijoen maisemissa

Kaakko135° toteuttaa messujen aikana verkkokilpailun, jossa osallistuja voi testata millainen Kaakon kokouspaikka hänelle sopisi parhaiten. Kilpailuun osallistuneiden kesken arvotaan Erämys-Keisarinkosket Oy:n Kultaa-Laajakoski-koskenlaskuretki Kymijoella. Retki on suunniteltu enintään 10 henkilölle. Kilpailu avautuu messuviikolla osoitteessa www.kaakko135.fi.

LISÄTIETOJA:

Sanna Nikki, p. 040 190 2585, sanna.nikki@kaakko135.fi
matkailupäällikkö, Kaakko135°/Cursor Oy

Kaakko135° sijaitsee itäisen Suomenlahden rannikolla,  Kymijoen ja itärajan välisellä alueella. Helsingin seudulta Kaakkoon ehtii autolla reilussa tunnissa. Alue käsittää viisi kuntaa:  Kotkan, Haminan, Pyhtään, Virolahden ja Miehikkälän.

Seudullinen matkailun yhteismarkkinointi sai oman yksikkönsä Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor Oy:ssä 1.1.2014 alkaen. Organisaatio yhdistää Kotkan, Haminan, Pyhtään, Virolahden ja Miehikkälän matkailumarkkinoinnin. Kaakko135° matkailu toimii alueensa matkailuun erikoistuneena yksikkönä, joka tuottaa matkailun viestintä- ja informaatiopalveluita tiiviissä yhteistyössä seudun kuntien, yritysten ja seudullisten, kansallisten ja kansainvälisten sidosryhmien kanssa.

www.kaakko135.fi