Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Juha Wallin Hakonen Solutions Oy:n toimitusjohtajaksi

Hakonen

Juha Wallin Hakonen Solutions Oy:n toimitusjohtajaksi

Julkaistu: 09.09.2013 klo 11:01
Julkaisija: Hakonen

Juha Wallin on nimitetty Hakonen Solutions Oy:n toimitusjohtajaksi 9.9.2013 alkaen.

Hän siirtyy uusiin tehtäviin Matkahuolto Oy:stä, jossa hän on johtanut Matkahuollon liiketoimintoja ja vastannut niiden kehittämisestä. Viime vuodet hän on muun muassa käynnistänyt ja kehittänyt etä- ja verkkokaupoista tilattujen tuotteiden logistiikkaa Suomessa sekä rakentanut yhteistyöverkostoa ulkomaisten toimijoiden kanssa. Juha Wallinin vahva ja monipuolinen osaaminen logistiikka-alalta tuo Hakonen Solutions Oy:lle uudenlaista osaamista, joka tukee yrityksen luoman Palveleva logistiikka -toiminnan jatkokehitystä.

Juha Wallin saa johdettavakseen mielenkiintoisessa kehitysvaiheessa olevan suomalaisen perheyrityksen. Hakonen on vuodessa kasvattanut liikevaihtoaan 50 % ja työllistänyt yli 50 uutta palveluammattilaista. Voimakkaan kasvun taustalla on maamme johtavien kaluste- ja laitetoimittajien kanssa kehitetty Palveleva logistiikka -palvelukokonaisuus.

Palveleva logistiikka -konseptillaan Hakonen on koonnut yhden katon alle kaikki vaativien tuotteiden elinkaareen liittyvät palvelut aina toimituksesta asennukseen, käyttökoulutukseen, huoltoon ja kierrätykseen. Palvelevan logistiikan piirissä on jo nyt laaja valikoima koteihin toimitettavia huonekaluja ja kodinkoneita, yrityksille toimitettavia toimistokoneita ja kalusteita sekä kiinteistöjen pesutupiin toimitettavia laitteita.

Hakosen liiketoiminnoista aikaisemmin vastannut Caje Kortman jatkaa hallituksen jäsenenä ja emoyhtiö Hakonen Yhtiöt Oy:n toimitusjohtajana.

Caje Kortman, p. 040 733 6903, caje.kortman@hakonen.fi
Juha Wallin, p. 040 568 1388, juha.wallin@hakonen.fi

Hakonen Solutions Oy

Hakonen on vuonna 1918 perustettu perheyritys ja Suomen vanhimpia logistiikkayrityksiä. Asiakaslähtöinen toimintatapamme tuottaa kumppanuuteen perustuvia asiakkuuksia, joista vanhin on jatkunut yli 50 vuotta. Kuljemme kehityksen kärjessä. Olemme palvelevan logistiikan ja asiakasrajapinnassa toimivien tiedonhallintajärjestelmien edelläkävijä. Liikevaihtomme kasvoi  vuoden aikana yli 50 % ollen 18 miljoonaa euroa. Henkilöstömme kasvoi vastaavana aikana 50 hengellä ja palveluksessamme on nyt yli 250 palveluammattilaista.