Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Elacin-kuulosuojaimet Oticonille

Julkaistu: 13.04.2012 klo 09:54
Julkaisija: Oticon Oy

Lehdistötiedote 13.4.2012

Oticon Oy on ostanut yksilöllisten Elacin-kuulosuojainten liiketoiminnan Turvata Oy:ltä 1.4.2012. Liiketoiminnan ostolla Oticon Oy vahvistaa tuotevalikoimaansa tarjoamalla entistä enemmän mahdollisuuksia myös ennaltaehkäisevään kuulonhuoltoon kuntouttavien ratkaisujen lisäksi. Meluvamma on ikähuonokuuloisuuden jälkeen tavallisin kuulon heikkenemisen syy.

”Vaurioitunutta kuuloa ei saa korjattua, mutta meluhaittoja voi torjua kuulonsuojauksella. Työperäiset ja harrastuksissa saadut meluvauriot ovat yleinen vaiva yhä nuorempien keskuudessa. Meluvaurion lisäksi korvien jatkuva soiminen eli tinnitus on tyypillinen elämänlaatua heikentävä haitta, jota voidaan ehkäistä käyttämällä suojaimia”, Oticonin toimitusjohtaja Pekka Huhtinen tähdentää.

Oticon tarjoaa yksilöllisiä kuulosuojaimia eri käyttötarkoituksiin. Tutustu kuulosuojaimiin osoitteessa www.elacin.fi

Lisätietoja antaa:

Oticon Oy, toimitusjohtaja Pekka Huhtinen, Puhelin (09) 2786 2010, www.oticon.fi

Oticon on johtava kuuloalan yritys, joka tarjoaa kuulokojeita, kuulon apuvälineitä, kuulosuojaimia ja kuulontutkimuksia. Kehitämme moderneja, huipputeknologiaa hyödyntäviä kuulokojeita asiakkaidemme arjen helpottamiseksi. Tuotteemme mahdollistavat luonnollisen vuorovaikutuksen ja täysipainoisen elämän kuulemisen haasteista huolimatta. Suomessa toimiva Oy Oticon Ab kuuluu maailmanlaajuiseen William Demant Holding A/S -konserniin, joka työllistää yli 7000 ihmistä.