Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Coronarian poikkeuksellinen kasvu jatkuu uusilla yrityskaupoilla

Coronaria

Coronarian poikkeuksellinen kasvu jatkuu uusilla yrityskaupoilla

Julkaistu: 02.12.2015 klo 09:00
Julkaisija: Coronaria

Coronaria on solminut jälleen uusia yrityskauppoja ostaessaan 30.11.2015 Spinech Oy:n radiologista konsultaatiota tarjoavan yrityksen liiketoiminnan tytäryhtiöönsä, Coronaria Radiologipalveluun. Coronarian toiminta on merkittävästi laajentunut viime vuosina ja haastavasta taloustilanteesta huolimatta konsernin liikevaihto on tuplaantunut edelliseen vuoteen nähden.

Coronaria vahvistaa erikoissairaanhoidon palvelutarjontaansa, ostamalla Spinech Oy:n liiketoiminnan. Valtakunnallisesti toimiva Spinech on erikoistunut radiologian etäkonsultaatioon sekä terveydenhuollon toimipisteissä paikan päällä tehtäviä radiologin konsultaatioihin. Spinechin palveluasiakkaita ovat kaupungit, kunnat, sairaanhoitopiirit sekä yksityiset lääkäriasemat. Solmitun liiketoimintakaupan myötä Spinech Oy:n asiakkuudet, henkilöstö sekä ammatinharjoittajat siirtyvät Coronaria Radiologipalvelulle.

Kokemus ja kotimaisuus

Coronaria on täysin suomalainen kasvuyritys, jolle on kotimaisuudesta myönnetty Avainlippu-tunnus. Yhden Suomen suurimman valtakunnallisesti toimivista terveys- ja hyvinvointipalveluja tuottavan yrityksen vahvuutena on paitsi asiantunteva hoito ja erittäin kattava palveluvalikoima, myös hoidon saatavuuden takaaminen. Vuonna 2015 Coronaria -konsernin liikevaihto on 90 M€ ja henkilöstömäärä 2000.

Jukka Perälä
Toimitusjohtaja, Coronaria Radiologipalvelu Oy
jukka.perala@coronaria.fi

Teppo Lindén
Toimitusjohtaja, Coronaria -konserni
teppo.linden@coronaria.fi
www.coronaria.fi

Coronaria Hoitoketju Oy on Suomen suurimpia terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajia työllistäen yli 2000 terveys- ja hyvinvointialan ammattilaista. Coronarian palveluihin kuuluvat erilaiset sosiaali- ja terveydenhoitopalvelut, varhaiskasvatuspalvelut, kotihoitopalvelut ja palveluasuminen eri asiakasryhmille. Coronaria tarjoaa yksittäisiä palveluja tai kokonaisvaltaista kumppanuutta – aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Coronarialle on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-tunnus, joka tarkoittaa, että tuottamamme palvelut ovat kotimaisia ja Coronaria on kotimainen yritys.