Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Consultor jälleen täyden kympin yritys Tivin 250 suurinta -listalla

Consultor Finland Oy

Consultor jälleen täyden kympin yritys Tivin 250 suurinta -listalla

Julkaistu: 02.06.2016 klo 14:32
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Tivi-lehti julkaisi jälleen listauksen Suomen 250 suurimmasta tieto- ja viestintätekniikka-alan yrityksestä. Consultor pääsi listalle jo kolmantena vuonna peräkkäin ja kipusi sijalta 224 kahdensadan parhaan joukkoon sijalle 199.

Alimmillaan 250 suurimman joukkoon pääsyyn vaadittiin 6,36 miljoonan euron liikevaihto. Consultorin viime vuoden liikevaihto oli 9,68 miljoonaa euroa.

Consultor on edelleen mukana myös täyden kympin yritysten joukossa. Yritykset luokiteltiin taloudellisen menestyksen perusteella asteikolla 4-10. Täyden kympin sai 250 yrityksestä yhteensä 27 yritystä.

tivi-250-2016

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli noin 9,7 M€ ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. Consultorin tehtävä on varmistaa asiakkaille tärkeiden IT-projektien onnistuminen ja siten rakentaa reippaampaa, tehokkaampaa ja toimivampaa Suomea – asiakkaiden menestyksen siivittämänä.

www.consultor.fi

Markus Andersson