Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Aloittava yrittäjä autetaan alkuun

Aloittava yrittäjä autetaan alkuun

Julkaistu: 26.11.2014 klo 12:53
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Pohjois-Satakunnan Kehittämiskeskus Oy:lle (PSKK) on valjastettu neljän kunnan yritysneuvontapalvelut. Aloittava yrittäjä autetaan suunnittelusta toiminnan käynnistämiseen.

Aloittavalla yrittäjällä on monta lankaa pidettävänä käsissään. Yhtiömuoto, rahoitus, markkinointi, viranomaisen ilmoitukset ja monta muuta.

– Meillä yritysneuvonnassa aloittava yrittäjä autetaan maaliin saakka. Tukena ja apuna ollaan suunnitteluvaiheesta yritystoiminnan käynnistämiseen sekä monesti pitkään aloituksen jälkeenkin, kertoo PSKK:n toimitusjohtaja Marko Rajamäki.

Koko- tai osa-aikayrittäminen on monelle vaihtoehto toteuttaa unelmiaan tai tuottaa palveluja osaamisalueensa ytimestä. PSKK on vahvasti mukana etsimässä ja auttamassa alueen uusia yrittäjiä.

Torstaina 4.12. klo 17.30–19.30 PSKK:n neuvotteluhuoneessa järjestetään jälleen aloittavan yrittäjän infotilaisuus.

– Tilaisuudessa annetaan kattava läpikatsaus mitä kaikkea yritystoimintaa suunnittelevan pitää ottaa huomioon sekä tietoa erilaisista tukimahdollisuuksista.

PSKK järjestää tilaisuuden yhteistyössä Satakunnan TE-toimiston ja Sataedun kanssa.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Marko Rajamäki, marko.rajamaki@pskk.fi, puh. 040 717 7578 tai yritysneuvoja Matti Arkko, matti.arkko@pskk.fi, puh. 044 772 7514

PSKK Oy on neljän kunnan omistama yritysneuvonnan palveluja tuottama yhtiö. Yritysneuvontaa on saatavilla yrityksen kaikkiin vaiheisiin suunnittelusta omistajanvaihdokseen saakka. Pohjois-Satakunnan Kehittämiskeskus (PSKK) antaa yrittäjille laaja-alaista asiantuntijuutta ketterästi tarjottuna. Omistajakuntia ovat Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia ja Siikainen.