Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Uudistunut Leatherman Tread Metric nyt myynnissä

Nordic Trail

Uudistunut Leatherman Tread Metric nyt myynnissä

Julkaistu: 23.08.2016 klo 08:34
Julkaisija: Nordic Trail

Leatherman Tool Group Ltd:n kehittämän ja monitoimityökalumarkkinat mullistaneen Leatherman Tread -monitoimirannekkeen eurooppalaisiin standardeihin mitoitettu versio tulee myyntiin tällä viikolla.

Eurooppalaiseen versioon tehdyt muutokset näkyvät eri linkkien työkaluvalikoimissa. Suomen markkinoille tulevasta Tread Metricistä löytyy mm. neljä erikokoista Torx -avainta sekä millimetrimitoitetut kiintolenkki- ja kuusiokoloavaimet.

Leatherman Tread on valmistettu korroosion kestävästä ruostumattomasta teräksestä. Sen jokainen linkki sisältää 2–3 työkalua eli yhteensä 29 työkalua. Valikoimaa on kiintoavaimista ruuvimeisseleihin ja jopa matkapuhelimen SIM-kortin poistotyökaluun. Lisäksi käyttäjä voi poistaa tai lisätä linkkejä sekä vaihtaa eri linkkien paikkaa omien mieltymyksien ja käyttötarpeiden mukaan.

Tekniset tiedot

Leatherman Tread: paino 150 g, leveys 3,05 cm, työkaluja: 29. Värit: Kiillotettu ruostumaton teräs ja DLC Musta.

Suositushinta: Tread, teräs 199 euroa ja DLC Musta 259 euroa.

Takuu: Leatherman on luotettava, alan huippua edustava työkalu, jolla on 25 vuoden materiaali- ja valmistusvirhetakuu sekä huoltopalvelu Suomessa.

Tuotekuvat: Tiedotteen liitteenä.

Heikki Pirttilahti

tuotepäällikkö

heikki.pirttilahti@nordictrail.fi

Nordic Trail on vuonna 2002 perustettu ja Rovaniemellä toimiva maahantuontiyritys. Se vastaa Suomessa mm. Ledlenser- ja Leatherman-tuotteiden maahantuonnista ja markkinoinnista. www.nordictrail.fi, myynti@nordictrail.fi. Puh. 0207 310 431.