Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » Pizzalla maailman valloitukseen

Pizzalla maailman valloitukseen

Julkaistu: 05.04.2016 klo 07:45
Julkaisija: Limen

Suomalainen MyPizza-uuni mullistaa pizzan valmistuksen.

Uuden suomalaisen MyPizzan ansiosta kuka tahansa voi valmistaa pizzaa missä ja milloin tahansa.

-MyPizzasta odotetaan kansainvälistä menestystä, sanoo Polar Metallin myyntijohtaja Matti Saukko.

Tuotteen valmistaja pohjoissuomalainen Polar Metalli tähtää globaaleille markkinoille. Kiinnostus on ollut laajaa niin kotimaassa ja maailmallakin. Ensimmäiset tuotteet on nyt lähetetty asiakkaille.

Aito tuli inspiroi

Innovaation salaisuus on aito tuli, jonka ansiosta pohjasta tulee rapea ja täytteet pysyvät mehevinä.

-Perheyrityksemme valmistaa ruoanlaittoon liittyviä tuotteita, joten meillä oli osaamista valmistaa myös oma pizzauuni, sanoo Polar Metallin toimitusjohtaja Markus Saukko.

Markus ja Matti Saukko ovat innokkaita matkailijoita ja ruoanlaittajia. Pohjois-Suomesta on kuitenkin pitkä matka käydä nauttimassa aitoa italialaista pizzaa.

-Oli käärittävä hihat ja kehitettävä oma pizzauuni.

Pitkän tuotekehityksen ja testauksen ansiosta pizzauuni on nyt kehitetty huippuunsa. Laadusta ei ole tingitty lainkaan, vaan MyPizza valmistetaan laadukkaista materiaaleista Keminmaassa.

Miksi Suomessa?

Kun moni muu yritys on siirtänyt toimintaansa halvemman tuotannon maihin, valmistaa Polar Metalli tuotteensa Suomen Lapissa.

Yritys on perustettu jo vuonna 1984. Omien tuotteiden ja tuotekehityksen ansiosta Polar Metalli on kasvanut myös vaikeina aikoina. Monialayritys työllistää nykyisin 26 työntekijää. Liiketoiminta kasvaa koko ajan. Uusin laajennus on grillaukseen ja vapaa-aikaan keskittyvä verkkokauppa Limen.fi.

Pohjoiset juuret näkyvät liiketoiminnassa. Myös MyPizza on testattu Lapin olosuhteissa. Pizzan teko onnistuu Pohjolassakin vuoden ympäri, sillä pizzan paiston talvitestaus on tehty 20 asteen pakkasessa.

Yhteystiedot ja haastattelupyynnöt:

Matti Saukko

Myyntijohtaja

Polar Metalli

0400 284 405

matti.saukko@polarmetalli.fi

www.limen.fi

www.polarmetalli.fi

MyPizza on ensiesittelyssä Helsingin Kevätmessuilla 7.-10.4.2016. Esittelemme MyPizzan sekä muut grillauksen uudet trendit OmaPiha-messujen osastolla 6f61. Tule kuuntelemaan ammattilaisten vinkit, kuinka valmistautua grillikauteen.

Polar Metalli on pohjoissuomalainen perheyritys, joka on perustettu vuonna 1984. Yrityksellä on yli 20 vuoden kokemus grillien valmistuksesta. Tuotevalikoimaan kuuluvat myös tulisijatuotteet, savupellit, design-tuotteet ruostumattomasta teräksestä sekä alihankinta- ja sopimusvalmistustyöt. Polar Metalli avasi vuonna 2016 Limen.fi-verkkokaupan, joka on erikoistunut grillaukseen ja vapaa-aikaan. Lisätietoja www.polarmetalli.fi ja www.limen.fi.