Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » LemonHub yhdistää Lemonsoft asiakkaat keskenään

Editor Helsinki Oy / Editori.fi

LemonHub yhdistää Lemonsoft asiakkaat keskenään

Julkaistu: 18.05.2015 klo 07:45
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

LemonHub on palvelu, jonka avulla Lemonsoftia käyttävät yritykset pystyvät tehostamaan keskinäistä ja ulkoista sanomaliikennettään aivan uudelle kustannustehokkaalle tasolle, kun tiedot siirtyvät suoraan ohjelmistojen välillä.

LemonHub on ainutlaatuinen Lemonsoft-yhteisön toimintaa tiivistävä palvelu. Lemonsoft on mukana jo yli 10 000 yrityksen arjessa, joten asiakkaamme ovat myös toistensa asiakkaita ja toimittajia. LemonHubin myötä käyttäjän toiminnanohjausjärjestelmästä saama hyöty kasvaa merkittävästi.Asiakkaamme pystyvät tehostamaan ja nopeuttamaan keskinäistä kommunikointiaan joustavasti ja erittäin kustannustehokkaasti, sanoo Lemonsoft Oy:n toimitusjohtaja Jari Rättyä.

Eroon manuaalisesta työstä

LemonHub on integroitu osaksi Lemonsoftin toiminnanohjausjärjestelmää ja on helposti käyttöönotettavissa veloituksetta ja ilman erillisiä sopimuksia.

LemonHubissa tilausten, tilausvahvistusten ja toimituslähetteiden tiedot liikkuvat suoraan osapuolten ohjelmistojen välillä ja molemmille tulee automaattisesti kuittaukset. Toiminta tehostuu, sillä erillistä sähköpostiliikennettä ei enää tarvita.

Lemonsoftin käyttäjän ei tarvitse itse tietää, kuka asiakkaista on LemonHubissa, eikä käyttäjillä tarvitse olla samaa ohjelmaversiota. Kun esimerkiksi ostotilaus kirjataan ja lähetetään, tutkii ohjelma automaattisesti onko vastaanottaja LemonHubin käyttäjä. Jos on, lähtee tilaus sanomana sähköpostin sijaan. Toimittaja saa ostotilauksen itselleen myyntitilaukseksi ja ostajalle tulee vahvistus automaattisesti.

Verkkolaskutus

Lemonsoft Verkkolaskun avulla lähetät ja vastaanotat verkkolaskuja.

– Toimimme asiakkaillemme päin virtuaalisena operaattorina ja taustalla operaattoripalvelut hoitaa Basware. Verkkolaskusovelluksessamme on paras mahdollinen käytettävyys ja toiminnallisuus, mitä toiminnanohjausjärjestelmät voivat tänä päivänä tarjota, vakuuttaa Rättyä.

Ohjelma soveltuu myös tilitoimistoille ja moniyritysympäristöön, sillä se pystyy lukemaan laskut usealle yritykselle samanaikaisesti ja automaattisesti. Ohjelma pystyy myös tiliöimään annettujen ohjeiden mukaan, joten laskut voidaan ohjata suoraan joko hyväksymiskiertoon tai ostoreskontraan. Tämäkin vähentää manuaalista työtä.

Irti kuittirumbasta

Lemonsoft eKuitti -älypuhelinsovellus auki ja kuva kuitista, naps. Tietojen täydennys ja lähetys, klik. Kuittitiedot kirjautuvat kulutositteeksi tai luottokorttilaskun liitteeksi ja voit unohtaa kuitin käsittelyn myöhemmin. Kätevää, eikö totta? Ja tätä päivää.

Lemonsoft eKuitti mullistaa yritysten käteiskuittien käsittelyn. Enää ei tarvitse säilyttää ja setviä kuittipinoa, sillä tiedot kuitista tallentuvat kirjanpitolainsäädännön vaatimusten mukaan hetkessä oikeaan paikkaan. Käyttäjä voi ohjata kuitteja tarvittaessa myös useammalle yritykselle samasta puhelinsovelluksesta.  Teksti: Maija-Liisa Saksa

Lisätietoa: Lemonsoft Oy, puh. 010 328 1000

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi