Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Xeroxilta viisi uutta tapaa tulostaa, jakaa ja suojata dokumentteja etänä työskenneltäessä

Xerox Oy

Julkaistu: 08.12.2015 klo 14:38
Julkaisija: Xerox Oy

Xerox on kehittänyt mobiililaitteille ja monitoimitulostimille (MFP) viisi uutta työkalua, joiden avulla etänä työnkentelevien on entistä helpompi toteuttaa samoja työnkulkuja kuin toimistossa työskenneltäessä. Työntekijät voivat turvallisesti lähettää asiakirjoja mobiililaitteista kolleegoilleen tai pilveen. Myös tulostaminen lähes mille tahansa tulostimelle tai monitoimilaitteelle on mahdollista.

“Etätyöskentely tuo usein mukanaan hankaluuksia ja työnkulun viivästyksiä, kun et onnistu luomaan yhteyttä paikalliseen tulostimeen tai yrityksesi käyttämään pilvitallentimeen”, kertoi Jim Rise, senior vice president, Office and Solutions Business Group, Xerox. “Nämä viisi helppokäyttöistä työkalua auttavat purkamaan etätyöskentelyä hankaloittavia esteitä. Työntekijöiden ei tulisi kokea heikentynyttä tuottavuutta silloin, kun työskentely tapahtuu toimistoseinien ulkopuolella.”

• Xerox Mobile Print Cloud v3.0 sisältää nyt @PrintByXerox-ominaisuuden, joka mahdollistaa turvallisen mobiilitulostuksen mille tahansa Xerox ConnectKey -soveltuvalle monitoimilaitteelle. Jos vietät päivääsi pääkonttorilla ja sinun tarvitsee tulostaa dokumentti, voit työkalun avulla lähettää sen määrättyyn sähköpostiosoitteeseen (esim. yrityksennimi@printbyxerox.com) ja näin turvallisesti lähettää työn sinua lähimpänä olevalle monitoimilaitteelle.
  • Xerox Wireless Print Solutions Adapter tuo mukaan langattoman yhteyden, mahdollistaen mobiilitulostuksen, kuten Google Cloud Printin ja Apple AirPrintin käytön miltä tahansa tulostimelta tai monitoimilaitteelta, joissa näitä ominaisuuksia ei ole sisäänrakennettuina. Tämä taskukokoinen adapteri on integroitavissa huomaamattomasti laitteen viereen.
  • Xeroxin suosittu Mobile Link App tukee Android- ja iOS-laitteita ja mahdollistaa entistä enemmän pilvipalveluita. Esimerkiksi myyntihenkilökunta voi skannata tai ottaa kuvia laskuista mobiililaitteella ja lähettää ne automaattisesti myyntireskontran SharePoint-järjestelmään, tallentaa kopion DropBox-tilille ja lähettää sen sähköpostitse esimiehelle – kaiken samanaikaisesti.
  • Xeroxin uusi PrintSafe-ohjelmisto tarjoaa todennus ja pull printing -tulostuksen turvaratkaisun lähes kaikille tulostimille ja monitoimilaitteille. Tutkimusyritys Quocircan mukaan 63 prosenttia tutkituista yrityksistä myöntää kokeneensa yhden tai useamman tulostamiseen liitettyneen tietomurron.1 PrintSafe-ohjelmisto toimii myös useimpien käytössä olevien kortinlukijoiden kanssa, joten integrointi asiakkaan olemassa olevaan ympäristöön on vaivatonta. Tämä kustannustehokas ratkaisu toimii sekä Xeroxin että muiden valmistajien laitteilla ja antaa tunnistetuille käyttäjille mahdollisuuden tulostaa töitä paikka- ja aikariippumattomasti.

Saatavuus
Xerox Mobile Print Cloud v3.0, Xerox Mobile Print Solution ja Xerox PrintSafe -ohjelmisto ovat nyt saatavilla maailmanlaajuisesti. Xerox Mobile Link App (ladattavissa Google Playstä ja Apple App Storesta) ja Xerox Wireless Print Solutions Adapter tulevat saataville joulukuun lopulla.

1 Quocirca, The Mobile Print Enterprise, January 2015

Seppo Valjakka, tuotepäällikkö, Xerox Oy, seppo.valjakka(at)xerox.com, puh. 0400 473 210

Xerox auttaa rakentamaan toimivampaa maailmaa. Hyödynnämme osaamistamme kuvantamisesta, liiketoiminnan prosesseista, analytiikasta, automaatiosta ja käyttäjäkeskeisyydestä ja rakennamme työnkulkuja, jotka edistävät tuottavuutta, tehokkuutta ja mukautuvuutta. Meillä on liiketoimintaa 180 maassa. Yli 130 000 työntekijäämme luovat merkityksellisiä innovaatioita ja tarjoavat liiketoiminnan prosesseihin liittyviä palveluita, tulostuslaitteita, ohjelmistoja sekä ratkaisuja, joista on todellista hyötyä asiakkaillemme – ja heidän asiakkailleen. Lue lisää osoitteessa www.xerox.com.

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

Xerox®, Xerox and Design® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki