Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Samsungin odotetut uutuudet nyt kaupoissa

Samsung Electronics Nordic

Samsungin odotetut uutuudet nyt kaupoissa

Julkaistu: 04.09.2015 klo 09:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung Galaxy S6 edge+ ja Galaxy Tab S2 ovat nyt Suomessa kauppojen hyllyillä

Espoo, 4. syyskuuta, 2015 – Samsungin odotetut mobiiliuutuudet ovat vihdoin saatavilla myös Suomessa. Samsung Galaxy S6 edge+ on 5,7 -tuuman näytöllä varustettu älypuhelin, joka jatkaa samaa muotoilulinjaa rajoja rikkoneen Galaxy S6 edgen kanssa. Galaxy Tab S2 taas on tyylikäs tablettiuutuus ja Samsungin tähän asti ohuin tabletti. Metallirunkoinen Tab S2 on vain 5,6 mm ohut ja se painaa 389 grammaa (9,7”).

Galaxy S6 edge+ on saatavilla kahtena mallina. 32 GB:n version suositushinta on 899 €, 64 GB:n version suositushinta 999 €.

Galaxy Tab S2 on myynnissä tuumakoossa 9,7 ja 8,0 (WiFi ja 4g/ LTE). Laitteessa on 32 GB sisäänrakennettua tallennustilaa, joka on laajennettavissa microSD-kortilla jopa 128 gigatavulla.

Suositushinnat:

Galaxy Tab S2 9.7 4g (32GB)

699 euroa

Galaxy Tab S2 9.7 WiFi (32GB)

599 euroa

Galaxy Tab S2 8.0 4g (32GB)

599 euroa

Galaxy Tab S2 8.0 WiFi (32GB)

499 euroa

Lehdistötiedotteet ja kuvat laitteista:

Galaxy S6 edge+

Galaxy Tab S2

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Antti Holopainen, Head of IM, a.holopainen@samsung.com, p. 040 803 5476

Simo Arvo, OS/G Viestintä, Simo Arvo, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, äänentoistolaitteista, älypuhelimista, tableteista, wearables-laitteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, ammattinäytöistä, SSD-levyistä, muistikorteista, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon