Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Joukko ohjelmistoyrityksiä siirtyy Amazonin pilvialustalle

Amazon Web Services

Joukko ohjelmistoyrityksiä siirtyy Amazonin pilvialustalle

Julkaistu: 12.11.2014 klo 13:36
Julkaisija: Amazon Web Services

Pilvipalveluita tarjoava Amazon Web Services, Inc. (AWS) on julkistanut, että Acquia, Emdeon, IMS Health, Informatica, Pegasystems ja Splunk ovat valinneet AWS:n pilvipalveluidensa teknologia-alustaksi. Nämä ohjelmistoyritykset tarjoavat pilvipohjaisia ratkaisuja yrityksille eri puolilla maailmaa. AWS:n alusta ja innovaatiot mahdollistavat sen, että ohjelmistoyritykset voivat itse keskittyä ohjelmistoratkaisuidensa kehittämiseen.

Yhä useammat organisaatiot haluavat nykyisin, että IT-ratkaisut auttavat niitä toimimaan ketterästi, vähentämään kustannuksia ja parantamaan asiakaspalveluaan.

Esimerkiksi Acquia pystyy AWS:n palveluita hyödyntämällä kiihdyttämään omaa tuotekehitystään.

Emdeon puolestaan pystyy nopeasti ja kustannustehokkaasti muuttamaan terveysdataa siten, että potilaiden hoitoa, hallinnon toimintaa ja maksutoimintoja pystytään parantamaan.

reinvent.awsevents.com/pressroom.html

Source: Amazon Web Services, Inc.
Amazon.com, Inc.
Media Hotline, 206-266-7180
www.amazon.com/pr

Amazon Web Services

Amazon Web Services tarjoaa asiakasyrityksilleen pilvipalveluita, joiden avulla asiakkaat pystyvät uudistamaan liiketoimintaansa sekä karsimaan kustannuksiaan. AWS tarjoaa luotettavan, skaalautuvan ja kustannustehokkaan pilvipalvelualustan, jota hyödyntävät tällä hetkellä yritykset ja organisaatiot 190 maassa.