Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Ericssonin toisen kvartaalin tulos julkistetaan 19.7.2016

Ericsson

Ericssonin toisen kvartaalin tulos julkistetaan 19.7.2016

Julkaistu: 18.07.2016 klo 08:30
Julkaisija: Ericsson

Tiedoksi toimituksille

Ericssonin (NASDAQ:ERIC) vuoden 2016 toisen kvartaalin tulos julkistetaan tiistaina 19.7.2016 noin kello 8.30 Suomen aikaa. Raportti julkaistaan osoitteessa:

www.ericsson.com/thecompany/investors/financial-reports/interim-reports

Suora lähetys lehdistö- ja analyytikkotilaisuudesta klo 10

Tulosjulkistustilaisuudessa puhuvat Ericssonin pääjohtaja Hans Vestberg ja talousjohtaja Jan Frykhammar. Suoraa lähetystä tilaisuudesta voi seurata 19.7. alkaen klo 10.00 Suomen aikaa osoitteessa:

Myös suoran nettilähetyksen katsojilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä tilaisuuden aikana. Kysymyksiä voi esittää soittamalla numeroon +46 10 719 6992; odota linjalla kunnes pääset esittämään oman kysymyksesi.

Puhelinkonferenssi lehdistölle, analyytikoille ja sijoittajille klo 15

Pääjohtaja Vestberg sekä talousjohtaja Frykhammar vastaavat toimittajien, analyytikoiden ja sijoittajien esittämiin kysymyksiin erillisessä puhelinkonferenssissa 19.7. alkaen klo 15 Suomen aikaa.

Konferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon +44 203 008 9801 viimeistään 15 minuuttia ennen konferenssin alkamista. Koska konferenssipuhelun osallistujamäärä on suuri, puhelun yhdistyminen voi viedä aikaa.

Myös puhelinkonferenssia voi seurata suorana lähetyksenä osoitteessa https://www.ericsson.com/thecompany/press.

Nauhoitetun puhelinkonferenssin voi kuunnella numerosta +44 20 3426 2807, salasana on 674821#. Nauhoite on saatavilla noin tunti tilaisuuden päättymisen jälkeen aina 26. heinäkuuta saakka.

Kutsu englanniksi: https://www.ericsson.com/news/2027362.

Susanna Isohanni, Viestintä Oy Drum
susanna.isohanni@drum.fi

Ericsson on maailman johtava viestintäteknologioiden ja -palvelujen tarjoaja, joka rakentaa eturintamassa verkottunutta yhteiskuntaa. Meillä on pitkät asiakassuhteet maailman suurimpien teleoperaattorien kanssa, minkä ansiosta ihmiset, yritykset ja yhteiskunnat voivat paremmin hyödyntää mahdollisuuksiaan ja luoda kestävämpää tulevaisuutta.

Palvelumme, ohjelmistomme ja infrastruktuurimme – erityisesti mobiilin, laajakaistan ja pilviteknologian osalta – auttavat tietoliikenne- ja muita aloja menestymään liiketoiminnassaan, toimimaan tehokkaammin, parantamaan käyttäjäkokemusta ja tarttumaan uusiin tilaisuuksiin.

Noin 115 000 ammattilaistamme sekä asiakkaamme 180 eri maassa tekevät meistä maailmanlaajuisen teknologia- ja palvelujohtajan. Tukemamme verkot yhdistävät yli 2,5 miljardia käyttäjää, ja niiden kautta kulkee 40 prosenttia maailman mobiililiikenteestä. Investoimalla tutkimukseen ja kehitykseen varmistamme, että ratkaisumme ja asiakkaamme pysyvät eturintamassa.

Vuonna 1876 perustetulla Ericssonilla on pääkonttori Tukholmassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli 29,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria (249,6 miljardia Ruotsin kruunua). Ericsson on listattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä ja New Yorkin NASDAQissa.

Suomen Ericsson työllistää noin tuhat osaajaa, ja yrityksen päätoimipiste on Kirkkonummella. Toiminta Suomessa pohjautuu kolmeen vahvaan osaamisalueeseen: tutkimukseen ja tuotekehitykseen, paikallisia asiakkaita palvelevaan myyntiin ja palveluorganisaatioon, joka keskittyy sekä paikallisiin että kansainvälisiin asiakkaisiin.

www.ericsson.com

www.ericsson.com/news