Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Elisa Palomuuripalvelu tarjoaa yrityksille tietoturvaa verkon yli

Elisa Palomuuripalvelu tarjoaa yrityksille tietoturvaa verkon yli

Julkaistu: 16.02.2009 klo 13:49
Julkaisija:

Elisa tarjoaa yritysasiakkaille uudenlaista tietoturvapalvelua, jossa palomuuripalvelut tuotetaan keskitettyinä palveluina verkon yli. Verkon yli päivittyvä palomuuripalvelu takaa asiakkaalle jatkuvasti ajan tasalla olevan tietoturvan tason. Palvelu on helposti laajennettavissa eikä vaadi asiakkaalta laiteinvestointeja.

- Aiemmin palomuuripalveluita on tuotettu asiakaskohtaisilla laitteilla. Nyt asiakkaan ei tarvitse investoida laitteeseen, vaan voimme tarjota hallittua palvelua asiakkaan  vaatimusten ja tarpeen mukaan. Palvelu lisää asiakkaan liiketoiminnan tuottavuutta kustannustehokkuuden muodossa, kertoo verkkopalvelu- ja tietoturvaliiketoiminnan johtaja Kari Terho Elisalta.

Elisa Palomuuripalvelu sopii kaikenkokoisille yrityksille. Palvelua on helppoa laajentaa ja asiakkaalle tarjottavaa kapasiteettia voidaan kasvattaa nopeasti yrityksen toimintaympäristön muuttuessa. Palvelu mahdollistaa myös erilaiset lisäominaisuudet, kuten esimerkiksi hyökkäyksien havaitsemispalvelun.

Elisa Palomuuripalvelu toteutetaan käyttäen hyväksi Juniper Networksin teknologiaa. Palvelu toimitetaan SaaS-mallilla (Software as a Service) Elisan ylläpitämänä hallittuna ja valvottuna palveluna, joka sisältää myös raportoinnin sallitusta ja estetystä liikenteestä.

Elisa Oyj, Verkkopalvelu- ja tietoturvaliiketoiminnan johtaja Kari Terho, puh. 050 506 5777 etunimi.sukunimi@elisa.fi