Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Dokkari.fi haluaa olla tallennetun tiedon Uber ja Airbnb

Dokkari.fi haluaa olla tallennetun tiedon Uber ja Airbnb

Julkaistu: 03.02.2016 klo 12:00
Julkaisija: Ceverte Oy

Dokkari.fi haluaa olla tallennetun tiedon Uber ja Airbnb

Dokkari.fi on täysin uudenlainen tallennetun tiedon julkaisualusta ja kauppapaikka. Se mullistaa tallennetun tiedon luomisen, ostamisen ja myymisen.

Tallennettu tieto voi olla mitä tahansa dokumenteista videoihin ja äänitallenteista graafisiin esityksiin. Dokkari.fi mahdollistaa tallennetun tiedon omistajille maailmanlaajuisen markkinapaikan, jossa tieto muuttuu helposti ja turvallisesti kaupalliseksi tuotteeksi.

Tähän asti dokumentointi on koettu yrityksissä pelkästään kustannukseksi. Dokkari.fi -palvelun avulla yritykset voivat kääntää asian toisin päin! Airbnb -palvelussa asunnon omistaja voi vuokrata omaa asuntoaan tai Uber -taksipalvelussa auton omistaja voi alkaa kuljetusyrittäjäksi. Dokkari.fi palvelu toimii samalla idealla. Omaisuus, tässä tapauksessa tallennettu tieto, voidaan kaupallistaa helposti ja tehokkaasti.

Ratkaisu myös IP-varallisuuden hallintaan

IP-osaaminen (IP = Intellectual Property) eli tiedonhankinta, oman osaamisen ymmärtäminen ja siihen liittyvä suojaaminen muodostavat yrityksen keskeisimmän menestystekijän sekä merkittävän osan tuloksentekokyvystä. IP-omaisuus muodostaa jopa 80 prosenttia yrityksen arvosta 1.

Yrityksen laatimat dokumentit ovat osa yrityksen aineetonta omaisuutta. Kun yritys julkaisee materiaalia palvelussamme, se samalla hallitsee omaa IP-omaisuuttaan ja voi samalla ansaita sillä.

Markkinapotentiaali

Tämän hetken megatrendejä ovat digitaalisuus, verkkokauppa, sisällöntuotanto, kansainvälisyys ja asiantuntijapalveluiden kysynnän kasvu globaalisti. Palvelumme kytkee yhteen parhaat asiantuntijat, huippulaatuisen sisällön ja palveluita tarvitsevat asiakkaat.

Lisätietoa

Palvelun suomenkielisen käyttöliittymän osoite on https://www.dokkari.fi ja englanninkielisen käyttöliittymän osoite on https://www.documented.zone. Palvelun esittelyvideo suomeksi: https://vimeo.com/149263623.

Lähde1: PRH, Patentti- ja rekisterihallitus

Martti Blomberg, toimitusjohtaja
puh. +358 (0)45 164 5799
martti.blomberg@ceverte.com

Ceverte Oy

Ceverte Oy on suomalainen start-up, joka haluaa tehostaa organisaatioiden toimintaa ja luoda asiakkaille uutta liiketoimintaan digitaalisilla ratkaisuillaan. Yrityksellä on toimipaikat Jyväskylässä ja Kajaanissa.