Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Consultorista Microsoftin Silver Partner

Consultor Finland Oy

Consultorista Microsoftin Silver Partner

Julkaistu: 07.09.2015 klo 12:46
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Consultor on alkukesästä 2015 hakenut Microsoftin Silver Partner -kumppanuutta. Kumppanuuden saamiseksi yrityksellä tulee olla sertifioituja asiantuntijoita sekä referenssejä Microsoftin välineillä toteutetuista projekteista. Yhteistyön myötä Consultor saa mahdollisuuden vahvistaa entisestään osaamistaan Microsoftin teknologioista.

”Consultor on toteuttanut asiakkailleen lukuisia projekteja Microsoftin tuotteilla, joten kumppanuuden hakeminen oli meille luonteva seuraava askel”, kertoo Consultorin toimitusjohtaja Markus Andersson.

logo (1)”Julkishallinnolle toimittamistamme projekteista voisin mainita esimerkiksi toimeksiantojen hallintajärjestelmän Eduskunnalle, Intranetin ja Extranetin SharePoint 2013 -alustalle Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus Palkeille sekä  Maistraattien MERP-hankkeen asianhallinnan, jota teemme parhaillaan yhteistyössä ELY-keskusten sekä TE-toimistojen kehittämis- ja hallintokeskuksen KEHAn kanssa. Lisäksi saimme juuri puitesopimukset KL-Kuntahankintojen Microsoft-teknologialla toteutettaviin ratkaisuihin liittyviin asiantuntijapalveluihin ja tulemme jatkossa tarjoamaan palvelujamme myös kuntapuolelle”, Andersson jatkaa.

”On ilo ja kunnia saada Consultor mukaan Microsoftin kumppaniohjelmaan. Consultorin vahva osaaminen ja kokemus erityisesti julkishallinnon asiakkaiden parissa on omiaan luomaan hyvät
edellytykset yhteistyölle, joilla asiakkaiden toimintaa kehitetään Microsoftin teknologioiden ja ratkaisujen avulla”, kertoo Microsoftin kumppaniliiketoiminnan kehitysjohtaja Matti Antila.

Microsoftin kumppaniohjelman avulla kumppanit voivat luoda kannattavaa ja kestävää liiketoimintaa Microsoftin teknologioihin ja ratkaisuihin perustuen. Tarvittavat tiedot, koulutukset, tuotteet, pilvipalvelut ja kumppanien tuki liiketoiminnan luomiseksi löytyy kumppaniohjelmasta. Suomessa noin kaksituhatta kumppania hyödyntää omassa liiketoiminnassaan Microsoftin kumppaniohjelmaa.

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli noin 7,3 MEur ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. Consultorin tehtävä on varmistaa asiakkaille tärkeiden IT-projektien onnistuminen ja siten rakentaa reippaampaa, tehokkaampaa ja toimivampaa Suomea – asiakkaiden menestyksen siivittämänä.

www.consultor.fi

Matti Antila, Kumppaniliiketoiminnan kehitysjohtaja, Microsoft Oy