Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Consultor jälleen Kauppalehden Menestyjien joukossa

Consultor Finland Oy

Consultor jälleen Kauppalehden Menestyjien joukossa

Julkaistu: 11.08.2015 klo 07:15
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Consultor on jälleen päässyt Kauppalehden valitsemien Menestyjien joukkoon. Kauppalehden tutkimus- ja analyysiyksikkö Balance Consulting arvioi vuosittain yritysten suorituskykyä tilinpäätöstietojen perusteella.

Menestyjäluokituksessa yrityksen taloudellista suorituskykyä mitataan kuuden eri osa-alueen pohjalta: kasvu, kannattavuus, tulos, maksuvalmius, vakavaraisuus ja riskinsietokyky. Kultakin osa-alueelta yritystä verrataan oman kokoluokkansa yrityksiin, kaikkiin Balance Consultingin tietokannan yrityksiin sekä oman vertailutoimialansa yrityksiin.

Sijoituimme listauksessa Uudenmaan alueella sijalle 147 ja koko Suomen alueella sijalle 334. Consultor kuuluu Menestyjä-sertifikaatin mukaan taloudellisen suorituskykynsä perusteella sekä koko maan että oman toimialansa parhaimmistoon, ja kertoo yrityksen talouden olevan vakaalla pohjalla.

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli noin 7,3 MEur ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. Consultorin tehtävä on varmistaa asiakkaille tärkeiden IT-projektien onnistuminen ja siten rakentaa reippaampaa, tehokkaampaa ja toimivampaa Suomea – asiakkaiden menestyksen siivittämänä.

www.consultor.fi

Markus Andersson, Toimitusjohtaja, Consultor Finland Oy