Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Samsungin näytöt palkittiin kolmella SEAD Global -palkinnolla

Samsung Electronics Nordic

Samsungin näytöt palkittiin kolmella SEAD Global -palkinnolla

Julkaistu: 29.10.2013 klo 10:14
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Paras keskisuuri näyttö, Paras suurikokoinen näyttö ja SEAD Globalin Efficiency Medal in Emerging Technology -palkinto.

Espoo 29. lokakuuta Samsung ylpeänä ilmoittaa, että yhtiön kolme näyttöä palkittiin SEAD Global -palkinnoilla. Super-efficient Equipment and Appliance Deployment (SEAD) Initiative on monikansallinen aloite, jonka tavoitteena on maailmanlaajuisesti edistää energiatehokkaita tuotteita.

Samsung S22C200 voitti ”Paras alle 23-tuumainen näyttö” -kategoriassa. Samsung S27C450 palkittiin ”Paras yli 23-tuumainen näyttö” -kategoriassa. Lisäksi Samsungin 23,6 tuuman LED-taustavalaistu prototyyppinäyttö palkittiin SEAD Global Efficiency Medal in Emerging Technology -palkinnolla.

– Samsung satsaa voimakkaasti kestävään kehitykseen ja ympäristöasioihin ja olemme sitoutuneet kehittämään ympäristöystävällisiä tuotteita. Pyrimme valmistamaan näyttöjä, joilla säästetään energialaskussa tavalla, joka vähentää ympäristövaikutuksia läpi tuotteen elinkaaren, toteaa Samsungin IT-myyntipäällikkö Ossi Luoma.

Palkinnon voittanut 23,6 tuuman LED-prototyyppi on peräti 53 % energiatehokkaampi markkinoilla oleviin näyttöihin verrattuna. Palkittu näyttö tulee myyntiin maailmanlaajuisesti seuraavan kahden vuoden sisällä. SEAD Global -palkinnot myönnetään energiatehokkaimmille näytöille neljällä maantieteellisellä alueella: Pohjois-Amerikassa, Euroopassa, Australiassa ja Intiassa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Ossi Luoma, myyntipäällikkö, IT, ossi.luoma@samsung.com, p. 040 541 4023

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä.Lasse Pulkkinen, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon