Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Samsungin mattapintaisessa SB971-näytössä värit hehkuvat

Samsung Electronics Nordic

Samsungin mattapintaisessa SB971-näytössä värit hehkuvat

Julkaistu: 06.03.2013 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

6.3.2013 – Mattapintainen vai kiiltävä näyttö? Nyt saa valita, sillä juuri esitelty Samsung SB971 seuraa myyntimenestykseksi noussutta Samsung SB970 -näyttöä.

Uusi Samsung SB971 tarjoaa mahdollisuuden valita juuri sellaisen näytön, mikä käyttäjälle parhaiten sopii. Toisin kuin edeltäjänsä, SB971-malli on saatavana myös mattapintaisella näytöllä. Uuden mattapintaisen näytön avulla kuva näkyy kirkkaammin esimerkiksi paikoissa, joissa on paljon luonnonvaloa.

Samsung SB971 tarjoaa loistavan värintoiston ja laajan katselukulman sekä saman korkean kuvanlaadun kuin SB970-mallin kiiltävä näyttö. SB971 yhdistää 2560x1440 resoluution näytön ja Natural Color Expert -tekniikkaan perustuvan sisäänrakennetun kalibrointilaitteen. Näin värit näkyvät ruudulla juuri oikeanlaisina. Näytössä on käytetty PLS-näyttötekniikkaa, joka tarjoaa erinomaisen väritoiston. DVI-, HDMI-, ja DispleyPort-liitännät takaavat näytön helpon liitettävyyden.

Yksityiskohtaisuus ja huolellinen suunnittelu eivät rajoitu ainoastaan näyttötekniikkaan. Laitteen matta- alumiinista tehty runko yhdistyy saumattomasti näyttöön ja edustaa samaa tyylikästä designia kuin SB970. Jokainen näyttö kalibroidaan käsin, ennen kuin se lähetetään tehtaalta eteenpäin, mikä takaa korkean laadun.

27-tuumainen näyttö tulee kauppoihin saataville huhtikuun aikana suositustushintaan 1099 euroa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Ossi Luoma, myyntipäällikkö, IT, ossi.luoma@samsung.fi, p. 040 541 402

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Testilaitteet: Simo Arvo, OSG Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 227 000 työntekijää 75 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on yli 143 miljardia Yhdysvaltain dollaria.  Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon