Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » PiiMega Oy kansainvälisen Magento verkkokauppajärjestelmän toimittajaksi

PiiMega Oy

PiiMega Oy kansainvälisen Magento verkkokauppajärjestelmän toimittajaksi

Julkaistu: 24.04.2013 klo 08:15
Julkaisija: PiiMega Oy

PiiMega Oy on laajentanut tuote- ja palvelutarjontaansa verkkokaupparatkaisuihin. PiiMega tarjoaa asiakkailleen tuotteistettuna maailman suosituinta verkkokauppasovellusta Magentoa.

“Olemme työssämme huomanneet, että asiakkaillamme on tarve yhdistää laadukas toiminnanohjaus- ja verkkokauppajärjestelmä. Tämän takia tarjoamme nyt laadukasta verkkokauppaa, joka on liitettävissä saumattomasti eri järjestelmiin, mukaan lukien PiiMegan omaan toiminnanohjausjärjestelmäämme PiiMega Totaliin.” toteaa liiketoimintajohtaja Vesa-Pekka Palokangas.

Magento on täysin avoimen lähdekoodin sovellus, joka tarjoaa verkkokauppiaille erittäin monipuoliset toiminnot, todella korkeatasoisen tietoturvan ja nopean tuotekehityksen. Magenton eri ratkaisut sopivat kaiken kokoisille yrityksille. Magentoa käyttää maailmalla esimerkiksi Suomessakin tuttu urheilukenkien valmistaja Nike.

PiiMega Oy on oululainen vuonna 1998 perustettu vakavarainen (AAA luottoluokitus) nopeasti kasvava ohjelmistotalo. PiiMegan liikevaihto vuonna 2012 oli n. 1,8 miljoonaa euroa. Yritys työllistää n. 30 IT-alan huippuammattilaista, joilla on pitkä kokemus ohjelmistojen suunnittelu- ja kehitystyöstä.

Lisätietoja antaa:

PiiMega Oy, Mika Myller (040 746 2841), Verkkokauppaliiketoiminnan tuotepäälikkö, www.piimega.fi

PiiMega Oy, Vesa-Pekka Palokangas (0400 587 557), Liiketoimintajohtaja, www.piimega.fi