Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » FilmMe lanseeraa First100 –kampanjan

FilmMe lanseeraa First100 –kampanjan

Julkaistu: 08.03.2013 klo 15:16
Julkaisija: FilmMe

TIEDOTE – JULKAISUVAPAA HETI                                                                                                            08.03.2013

FilmMe lanseeraa First100 –kampanjan

Automaattisen videokamerajärjestelmän kehittänyt FilmMe Group lanseeraa maailmanlaajuisen First100 –kampanjan, eli kaikkien aikojen sadan ensimmäisen FilmMe –videokamerajärjestelmän erikoiserän. Erikoiserää valmistetaan vain sata kappaletta ja kampanja sisältää myös muita etuja, kuten elinikäisen VIP-jäsenyyden. Kampanjavideo on osoitteessa www.filmme.tv.

FilmMe Group on kehittänyt videokamerajärjestelmän, joka seuraa kohdettaan ja jakaa videon käyttäjän omalle tilille automaattisesti. Vuonna 2011 perustetun FilmMe Group Oy:n takana ovat pitkän uran Nokialla luoneet Tapio Koivukangas ja Jani Lehto sekä oululainen mediapersoona ja yrittäjä Lauri Salovaara.

Paikannukseen perustuvalla videokamerajärjestelmällä voidaan seurata kohdetta automaattisesti zoomaten jopa satojen metrien päähän. Kuvattavalla on käytössään ranneke, joka sisältää kuvauksen aloittamiseen ja lopettamiseen tarvittavan käyttöliittymän. Kuvattu video latautuu käyttäjän omalle tilille osoitteeseen www.filmme.tv, josta sen voi jakaa esim. Facebookiin.

FilmMe on tehnyt pitkään yhteistyötä Suomen Ratsastajainliiton kanssa tuotteen kehittämiseksi. Ensimmäisenä kohderyhmänä ovat ratsastajat, mutta FilmMe soveltuu lukuisiin eri lajeihin niin urheilun kuin esim. esiintymisenkin saralla.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

FilmMe Group Oy

Lauri Salovaara, Myynti- ja markkinointijohtaja

lauri.salovaara@filmme.tv

www.filmme.tv

Tapio Koivukangas, Toimitusjohtaja

tapio.koivukangas@filmme.tv

Logot ja muu kuvamateriaali: www.filmme.tv/press

FilmMe Group Oy

- Perustettu 2011 Oulussa

- Perustajat Tapio Koivukangas, Lauri Salovaara ja Jani Lehto

- Tuo markkinoille maailman ensimmäisen videokameran, joka seuraa kohdettaan automaattisesti zoomaten ja jakaa videon käyttäjän omalle tilille osoitteeseen www.filmme.tv