Etusivu » Tiedotteet » Tiede ja tutkimus » Pixarin Matthew Luhn luennoi Suomessa

Management Institute of Finland MIF Oy

Pixarin Matthew Luhn luennoi Suomessa

Julkaistu: 12.03.2014 klo 12:03
Julkaisija: Management Institute of Finland MIF Oy

Animaatiotaiteilija Matthew Luhn vierailee pääpuhujana Elonmerkki-seminaarissa Helsingissä 28.8. Suomen vierailullaan Luhn pitää myös suositun Matthew Luhn Story -seminaarin 29.8.

Elonmerkissä Matthew Luhn kertoo työstään animaatiotaiteilijana,  käsikirjoittajana ja dialogien rakentajana sekä siitä, miten maailman johtaviin kuuluvassa animaatiotuotantoyhtiössä ruokitaan luovuutta.

Matthew Luhn työskentelee tarinan kehittelyn johtajana Disneyn omistamalla Pixar-animaatiostudiolla. Sitä ennen hän työskenteli Pixarilla animaattorina ja storyboard-taiteilijana. Luhnin ensimmäinen elokuva Pixarilla oli Toy Story, ja sittemmin hän on ollut mukana luomassa muun muassa Monsters Inc., Nemoa etsimässä, Autot, Rottatouille ja Up – kohti korkeuksia -animaatioita.

Animaatiotuotantojen lisäksi Luhn jakaa tarinankerronnan oppeja luennoitsijana ja kouluttajana. Ohjaajien, käsikirjoittajien ja animaattoreiden lisäksi Luhn on kymmenen vuoden ajan kouluttanut liike-elämän ammattilaisia kertomaan tarinoita.

Business Story -seminaari tarinoiden tekijöille

Animaatioiden lisäksi Luhn tunnetaan Matthew Luhn Story -seminaareistaan, joita hän pitää eri puolilla maailmaa.

Päivän mittaisessa työseminaarissa Luhn jakaa hyvän tarinan reseptiään ja kertoo, miten tarinoita voi hyödyntää työ- ja liike-elämässä. Luhnin seminaari on osa MIFin Blue Ribbon -seminaarisarjaa.

Elonmerkki 2014 järjestetään Helsinki Congress Paasitornissa ja Business Story -seminaari Suomen elokuvasäätiön auditoriossa, Kino K-13.

MIFin asiakkuuspäälliköt Paula Pauniaho +358 50 62345 ja Ilari Hylkilä +358 50 350 6918

Elonmerkki
Elonmerkki on yksi MIFin ajankohtaisseminaareista. Elokuussa järjestettävään tapahtumaan osallistuu vuosittain 300 – 400 viestinnän ammattilaista viestintäjohtajista viestintäassistentteihin. He työskentelevät yrityksissä, julkisella sektorilla tai järjestöissä. Elonmerkkiä on järjestetty jo vuodesta 1993 ja tänä vuonna teemana on dialogi. Lue lisää osoitteessa: www.elonmerkki.fi

Management Institute of Finland MIF Oy on koulutus- ja kehittämisyhtiö, joka aloitti toimintansa heinäkuussa 2012. Sen tavoitteena on olla Suomen johtava työyhteisöjen kehittäjä ja uudistaja. MIF tarjoaa koulutus- ja kehittämispalveluitaan yrityksille, julkiselle sektorille ja järjestöille johtamisessa, viestinnässä ja kansainvälisyydessä. Yhtiön toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Kirkkonummella, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa ja Pietarissa.