Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Terveystalo siirtyy uusiin toimitiloihin Kirkkonummella

Terveystalo

Terveystalo siirtyy uusiin toimitiloihin Kirkkonummella

Julkaistu: 28.10.2013 klo 10:35
Julkaisija: Terveystalo

Terveystalo Kirkkonummi muuttaa uusiin toimitiloihin Kauppakeskus Kirsikkaan vuoden 2014 alussa. Uusiin tiloihin on asiakkaiden entistä helpompi tulla.

Terveystalo Kirkkonummi avaa ovensa Kauppakeskus Kirsikassa vuodenvaihteen jälkeen.

- Uudet tilat mahdollistavat toimintamme kehittämisen Kirkkonummella. Niiden myötä voimme laajentaa erikoislääkäripalveluitamme entisestään ja käynnistää röntgentoiminnan, sanoo Terveystalo Kirkkonummen yksikönjohtaja Anu Taro.

- Sijainti Kauppakeskus Kirsikassa on keskeinen ja sinne on asiakkaidemme helppo tulla. Olen erittäin tyytyväinen, että voimme tarjota myös Terveystalon Kirkkonummen henkilöstölle nykyaikaiset ja viihtyisät työtilat, Anu Taro jatkaa.

Terveystalo Kirkkonummi tarjoaa yleis- ja erikoislääkäripalveluja, työterveyspalveluja sekä laboratoriopalveluja. Vuodenvaihteen jälkeen valikoimaa täydentävät röntgenpalvelut.

Anu Taro, yksikönjohtaja, Terveystalo Kirkkonummi, anu.taro@terveystalo.com, puh. 043 824 4441

Anni Romu, viestintäpäällikkö, Terveystalo, anni.romu@terveystalo.com, puh. 050 571 1887

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalo työllistää valtakunnallisesti lähes 6 500 terveydenhuollon ammattilaista. Terveystalon verojalanjälki vuonna 2012 oli yhteensä 71,9 miljoonaa euroa ja viime vuonna Terveystalo investoi suomalaisten terveyspalvelujen kehittämiseen yli 27 miljoonaa euroa. www.terveystalo.com