Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Terveystalo Oulun yliopiston Linnanmaan kampukselle

SYK Oy

Terveystalo Oulun yliopiston Linnanmaan kampukselle

Julkaistu: 03.11.2015 klo 14:00
Julkaisija: SYK Oy

Suomen Yliopistokiinteistöt Oy (SYK) saa Oulun yliopiston kampukselle yhden Suomen terveydenhuollon menestyjäyrityksistä, Terveystalon. Terveystalolle räätälöidään tilat kampukselle heidän toiveidensa mukaisiksi ja toimintaa päästään aloittamaan uusituissa tiloissa Biologintiellä vuoden 2016 lokakuussa.

Suomen Yliopistokiinteistöt Oy ja Terveystalo ovat solmineet viiden vuoden vuokrasopimuksen noin 630 m2 tiloista. Terveystalon toimipiste sijaitsee tulevaisuudessa myös Linnanmaan kampuksella tuottaen palveluita Oulun yliopiston lukuisten toimipaikkojen työterveyspalvelujen järjestämiseksi ja palvellen yritysasiakkuuksia Oulun pohjoispuolella.

”Sopimuksen kautta toteutui SYK Oy:n tavoite entistä elinvoimaisemman kampuksen luomisesta. Hienoa saada kampukselle toimija, joka tuottaa lisäarvoa ja hyvinvointia käyttäjilleen. Tämän sopimuksen syntyminen lisää osaltaan kampuksen vetovoimaisuutta ja konkreettisesti yliopistojen työntekijöiden hyvinvointia.” kertoo SYK Oy:n asiakkuus- ja kampuskehitysjohtaja Juha Uotila.

”Uudet, isommat tilat mahdollistavat toiminnan kehittämisen ja palvelutarjonnan laajentamisen Oulun pohjoispuolella. Näin pystymme paremmin edistämään pääasiakkaamme Oulun yliopiston henkilöstön työhyvinvointia samoin kuin palvelemaan muita Linnanmaan ja Teknologiakylän alueen yritysasiakkuuksia.” kertoo Terveystalo Oulun yksikönjohtaja Kari Ahonen.

Suomen Yliopistokiinteistöt Oy,
Juha Uotila, johtaja asiakkuudet ja kampuskehitys
Puh: 050 492 9653
Email: juha.uotila@sykoy.fi