Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Terveystalo Hyvinkää avaa ovensa Ykköskorttelissa

Terveystalo

Terveystalo Hyvinkää avaa ovensa Ykköskorttelissa

Julkaistu: 27.12.2011 klo 10:43
Julkaisija: Terveystalo

Terveystalo Hyvinkää avautuu uusissa tiloissa vuodenvaihteen jälkeen. Ykköskortteliin siirtyvä lääkärikeskus panostaa erityisesti työterveys- ja lapsiasiakkaisiin.

Terveystalo Hyvinkää toimii jatkossa Ykköskorttelissa, aivan Hyvinkään ydinkeskustassa. Toiminta uusissa tiloissa käynnistyy 2.1.2012.

- Voimme tarjota asiakkaillemme entistä parempaa palvelua. Remontoiduissa ja valoisissa tiloissa on miellyttävää asioida. Odotustilat ja vastaanottohuoneet ovat entistä väljemmät, kertoo Terveystalo Hyvinkään yksikönjohtaja Tommi Qvick.

Keskeinen sijainti kivenheiton päässä rautatieasemasta takaa, että vastaanotolle on helppo tulla omalla autolla ja julkisilla kulkuvälineillä.

Osaamista kaikilta lääketieteen erikoisaloilta

Vuodesta 1985 Hyvinkäällä toiminut Terveystalo Hyvinkää tarjoaa monipuoliset yleis- ja erikoislääkäripalvelut sekä laboratorio- ja kuvantamispalvelut. Työterveyspalvelujen tarjoajana Terveystalo on alueen johtava yksityinen lääkärikeskus. Terveystalon työterveyspalvelujen piiriin kuuluu laaja joukko Hyvinkään ja lähialueiden yritysten työntekijöitä.

- Panostamme vahvasti myös lapsipotilaisiin. Pediatriaan erikoistuneet lääkärimme tietävät, miten lääkärikäynnistä tehdään lapselle myönteinen kokemus. Lisäksi meillä on lapsille viihtyisä leikkipaikka odotustiloissa, Tommi Qvick sanoo.

Pediatrian lisäksi Terveystalo on vahvistanut osaamistaan muilla erikoisaloilla. Vastaanottoaikoja on tarjolla kaikkien erikoisalojen lääkäreille, mutta erityisesti sisätautien, ihotautien ja reumatautien erikoislääkärien palvelujen saatavuutta on parannettu.

Terveystalo Hyvinkäällä on Ykköskorttelissa tilaa 1 300 neliötä. Yleis-, erikois- ja työterveyslääkäreitä on noin 60 ja muuta hoitohenkilökuntaa 25.

- Asiakasmäärämme on viime vuosina kasvanut tasaisesti. Vuonna 2012 uskomme kasvun jatkuvan. Uudet tilat mahdollistavat palvelun pitkäjänteisen ja asiakaslähtöisen kehittämisen. Tämä työ jatkuu, Tommi Qvick sanoo.

Terveystalo Hyvinkää järjestää avoimet ovet lauantaina 21.1.2012 klo 9–13. Tervetuloa!

Terveystalo Hyvinkää
Ahjonkatu 1
05800 Hyvinkää

Avoinna ma–to 7.30–20, pe 7.30–18, la–su 9–13