Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Terveystalo aukeaa Lielahtikeskuksessa

Terveystalo aukeaa Lielahtikeskuksessa

Julkaistu: 28.04.2014 klo 12:30
Julkaisija: Terveystalo

Terveystalon Lielahden toimipaikka Tampereella muuttaa Possijärvenkadulta Lielahtikeskukseen. Lääkärikeskuksen toiminta uusissa tiloissa alkaa maanantaina 5.5.

Lielahtikeskuksessa saman katon alla on sekä yksityisiä että julkisia palveluita, mm. terveyskeskus, kirjasto ja neuvola.

− Uusi sijainti Lielahtikeskuksessa on hyvä ja meille on helppo tulla. Uskomme, että tamperelaisten on kätevää asioida Lielahtikeskuksessa, jossa kaikki palvelut löytyvät samasta paikasta, kertoo Terveystalon yksikönjohtaja Ismo Luukkanen.

Työterveysasiakkaiden lisäksi Terveystalo Tampere Lielahti palvelee monipuolisesti yksityisasiakkaita. Palveluihin kuuluvat mm. yleis- ja erikoislääkärien vastaanotot, työterveyspalvelut sekä laboratoriotutkimukset.

Terveystalo Tampere Lielahti on avoinna 5.5. alkaen ma−to klo 8−19 ja pe klo 8−17.
Kesäaikaan 30.6.−12.8 lääkärikeskus palvelee ma−pe klo 8−16.

Ajanvaraus: www.terveystalo.com tai puhelimitse 030 6000

Lisätietoja: yksikönjohtaja Ismo Luukkanen, ismo.luukkanen@terveystalo.com,
puh. 030 63 34934

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalo työllistää valtakunnallisesti lähes 6 500 terveydenhuollon ammattilaista. Terveystalon verojalanjälki vuonna 2013 oli yhteensä 75,5 miljoonaa euroa ja samana vuonna Terveystalo investoi suomalaisten terveyspalvelujen kehittämiseen 28 miljoonaa euroa. www.terveystalo.com