Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Tervetuloa PopUp-A-klinikalle!

A-klinikkasäätiö

Tervetuloa PopUp-A-klinikalle!

Julkaistu: 30.09.2015 klo 14:54
Julkaisija: A-klinikkasäätiö

A-klinikkasäätiöllä vietetään lokakuussa syntymäpäiviä. Vuonna 1955 perustettu säätiö on tehnyt jo 60 vuotta päihdetyötä suomalaisten hyvän arjen puolesta. Juhlan kunniaksi Etelä-Suomen palvelualueella pannaan pystyyn neljä PopUp-klinikkaa, joihin voi piipahtaa matalalla kynnyksellä. Myös median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan A-klinikkasäätiön työhön.

2.10. Kouvola

PopUp-A-klinikalla kauppakeskus Veturissa klo 12-18 voit tarkistaa maksasi kunnon, tehdä Audit-kyselyn ja saada palautetta omasta alkoholinkäytöstä. Paikalla on keskustelemassa päihdetyöntekijöitä sekä kokemusasiantuntijoita, joilla on taustalla oma tai läheisen toipumiskokemus.
Yhteyshenkilö palvelupäällikkö Maria Töyrylä, puhelin 045 6365579, sähköposti maria.toyryla@a-klinikka.fi

7.10. Lahti

PopUp-A-klinikka Lahden torilla klo 9-14 tutustuttaa siihen, miten 1960-luvulla hoidettiin krapulaa! Kävijöille on tarjolla lihalientä ja puolukkamehua.
Yhteyshenkilö palvelupäällikkö Leena Virkki, puhelin 045 6579251, sähköposti leena.virkki@a-klinikka.fi

7.10. Kotka

Kotkan PopUp-A-klinikka on mukana Etelä-Kymenlaakson ammattiopiston 60+-messuilla, aiheena ovat ikääntyminen ja päihteet. Klinikalla voi keskustella omasta tai läheisten päihteidenkäytöstä ja saada tietoa palveluista.
Yhteyshenkilö palvelupäällikkö Mari Nielsen, puhelin 045 6579257, sähköposti mari.nielsen@a-klinikka.fi

7.10. Helsinki

Street PopUp-klinikka tarjoaa maksutonta ja anonyymiä C-hepatiitti- ja HIV-pikatestausta kaikelle kansalle klo 12-15.30 Helsingin Vinkin tiloissa osoitteessa 2. linja 15.
Yhteyshenkilö projektikoordinaattori Kati Savolainen, puhelin 040 672 1517, sähköposti kati.savolainen@a-klinikka.fi

Valokuvakilpailu

Osana 60-vuotisjuhlintaa A-klinikkasäätiön Etelä-Suomen palvelualue järjestää valokuvakilpailun teemalla ”arvokas elämä”. Kuvat tulee toimittaa 30.11.2015 mennessä sähköpostitse osoitteeseen valokuvakilpailu@a-klinikka.fi. Mukaan yhteystiedot ja kuvateksti. Toivomme, että kuvissa ei esiinny tunnistettavia henkilöitä. Parhaat kuvat palkitaan lahjakortein ja kuvista tehdään tauluja A-klinikkasäätiön asiakastiloihin.

Aluejohtaja Heli Kainulainen, Etelä-Suomen palvelualue, A-klinikkasäätiö. Puhelin 045 6575790, sähköposti heli.kainulainen(at)a-klinikka.fi

A-klinikkasäätiön hoito- ja kuntoutuspalvelut, ehkäisevä päihdetyö sekä asiantuntijapalvelut vähentävät päihdehaittoja ja parantavat päihdeongelmaisten ja heidän läheistensä asemaa. A-klinikkasäätiön sähköiset palvelut tavoittavat yli 150 000 yksilöityä kävijää kuukausittain.

www.a-klinikka.fi