Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Taistelu tuki- ja liikuntaelinsairauksia vastaan

Suomen Luustoliitto

Taistelu tuki- ja liikuntaelinsairauksia vastaan

Julkaistu: 11.04.2011 klo 15:21
Julkaisija: Suomen Luustoliitto

Salossa järjestetään yleisöluennot + pienoismessut tuki- ja liikuntaelinsairauksia vastaan nimellä "Vastaisku vaivoille!". Yleisöluennot ovat klo 13 ja klo 18, paikkana on Teatteri Provinssi (Salorankatu 5-7).

Klo 13 tilaisuuden avaa liikuntalautakunnan puheenjohtaja Aimo Peltonen ja klo 18 avaajana toimii terveyskeskuksen johtava lääkäri Sara Sarjakoski-Peltola. Molemmissa tilaisuuksissa varsinaisen luennon pitää TtK, ft Hillevi Ajalin-Laapotti. Luennon yhteydessä esittäytyy paikallinen nivelpiiri, osteoporoosiyhdistys ja selkäyhdistys.

Samassa yhteydessä järjestelyillä pienoismessuilla on esillä paikallisia kansanterveysjärjestöjä sekä ravitsemusterapia. Tervetuloa kaikille niille, joita oma terveys kiinnostaa!

Suomen Osteoporoosiliitto on valtakunnallinen kansanterveys-, potilas- ja liikuntajärjestö, jonka tarkoituksena on osteoporoosin ja osteoporoottisten luunmurtumien ehkäiseminen, luuston terveyden ja terveellisten elintapojen sekä osteoporoosia sairastavien tutkimuksen, hoidon ja kuntoutuksen edistäminen. Suomen Osteoporoosiliitto on perustettu 24.4.2004.