Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Suomen Reumaliiton edustajakokouksessa valtuustoon valitut Pirkanmaan edustajat

Suomen Reumaliitto ry

Suomen Reumaliiton edustajakokouksessa valtuustoon valitut Pirkanmaan edustajat

Julkaistu: 14.11.2011 klo 12:07
Julkaisija: Suomen Reumaliitto ry

Suomen Reumaliiton edustajakokous 12.11.2011 valitsi Pirkanmaan edustajaksi liiton valtuustoon seuraavaksi kolmivuotiskaudeksi Tampereen Reumayhdistyksen puheenjohtaja Katja Metsävainion. Hänen varajäsenekseen valittiin Lempäälän-Vesilahden Reumayhdistyksen puheenjohtaja Jukka Virtanen. Pirkanmaan tiedot puuttuivat lauantaina välitetystä tiedotteesta.

Riitta Katko

viestintäpäällikkö

Suomen Reumaliitto

puh. 040 554 6822

Teemme työtä reumasairaiden ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairaiden asialla. Haluamme tarjota voimaa ja iloa jäsenyydestä ja tietoa kaikkien suomalaisten terveydeksi. Liitto on kansanterveys-, vammais- ja liikuntajärjestö. Liitto valvoo tule-sairaiden oikeuksia, tukee jäsenyhdistystensä työtä sekä vahvistaa sairastuneiden sosiaalista tukiverkkoa. Reumaliitto on perustettu vuonna 1947. Siihen kuuluu 165 jäensyhdistystä ja niihin 47 000 jäsentä.