Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Sairaanhoitaja palvelee Terveystalossa helposti puhelimitse ja vastaanotolla

Terveystalo

Sairaanhoitaja palvelee Terveystalossa helposti puhelimitse ja vastaanotolla

Julkaistu: 17.12.2014 klo 08:15
Julkaisija: Terveystalo

Moniin terveyteen liittyviin kysymyksiin saa ripeän avun sairaanhoitajalta. Terveystalon sairaanhoitajat antavat terveysneuvontaa puhelimitse numerossa 030 63 39551. Sairaanhoitajan vastaanotolle voi myös varata ajan kätevästi puhelimitse tai verkossa.

Terveystalossa saa nopeasti yhteyden terveydenhuollon ammattilaiseen Soita hoitajalle -puhelinpalvelun kautta numerosta 030 63 39551. Sairaanhoitajalle voi soittaa, jos haluaa keskustella hoidon tarpeesta tai vaivan oikeasta hoidosta. Hoitaja antaa puhelimitse tukea kotihoidon ohjauksessa silloin, kun vaiva tai ongelma ei vaadi vastaanotolla käyntiä. Tarvittaessa sairaanhoitaja konsultoi lääkäriä tai ohjaa vastaanotolle.   Soita hoitajalle -puhelinpalvelussa vastaa aina kokenut terveydenhuollon ammattilainen. Palveluun voi soittaa kuka tahansa, ei tarvitse olla entuudestaan Terveystalon asiakas.

Puhelun aikana sairaanhoitajan käytettävissä ovat asiakkaan tiedot Terveystalon valtakunnallisessa potilastietojärjestelmässä, mikäli asiakas on asioinut aiemmin missä tahansa Terveystalon vastaanotoilla. Puhelun aikana annettu neuvonta ja ohjaus kirjataan asianmukaisesti potilastietojärjestelmään ja näkyvät jatkossa asiakkaiden terveystiedoissa kuten vastaanottokäyntienkin tiedot ja ovat myös käytettävissä Oma Terveys -palvelun kautta osoitteessa www.terveystalo.com/omaterveys. Näkymä henkilön terveyshistoriaan tukee kokonaisvaltaista ja laadukasta hoitoa.

Soita hoitajalle -terveysneuvonta palvelee ma-pe klo 8-16. Palvelun hinta on 20 euroa/soitto.

Moni vaiva ratkeaa sairaanhoitajan vastaanotolla

Pienemmissä hoitoa vaativissa tapauksissa voi varata ajan sairaanhoitajan vastaanotolle. Sairaanhoitajan ydinosaamista ovat esimerkiksi rokotukset, verenpainemittaukset, korvahuuhtelut, ompeleiden poisto, haavanhoito sekä sidosten vaihto.

Sairaanhoitaja on asiantuntija monissa arjen vaivoissa ja osaa myös neuvoa potilasta eteenpäin asiantuntijalle, jos vaiva vaatii lääkärin apua. Reseptilääkkeitä hoitajat eivät määrää, vaan reseptin kirjoitusoikeus on lääkäreillä.

Ajan sairaanhoitajan vastaanotolle voi varata puhelimitse numerosta 030 6000 tai verkossa osoitteessa www.terveystalo.com.

Sairaanhoitajat tekevät tärkeää työtä

- Sairaanhoitajat ovat lääkäreiden rinnalla tärkeä ammattilaisten joukko, he tekevät paljon asiakkaan terveyden ja hyvinvoinnin eteen. Koko terveydenhuoltoalan kustannustehokkuuden ja palveluiden toimivuuden kannalta on tärkeää, että kaikkien ammattitaito hyödynnetään tehokkaasti, sanoo palvelujohtaja Sari Riihijärvi Terveystalosta.

Sairaanhoitajien tarjoamien palvelujen kehittäminen takaa, että Terveystalossa pääsee entistä nopeammin hyvään hoitoon.

- Hoitajien toimenkuvan ja työtehtävien laajentamisen ja kehittämisen myötä Terveystalossa työskenteleville sairaanhoitajille avautuu uusia mahdollisuuksia toimia ja kehittyä omia vahvuuksiaan vastaavissa tehtävissä. Se vahvistaa entisestään Terveystalon vetovoimaa kiinnostavana työpaikkana ja alan edelläkävijänä, kuvaa Terveystalon vastaanottojen palvelupäällikkö Johanna Taponen.

Sari Riihijärvi, palvelujohtaja, Terveystalo, p. 050 533 3376, sari.riihijarvi@terveystalo.com

Johanna Taponen, palvelupäällikkö, vastaanotot, Terveystalo, p. 050 547 9766, johanna.taponen@terveystalo.com

Anni Romu, viestintäpäällikkö, Terveystalo, p. 050 571 1887, anni.romu@terveystalo.com

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalo työllistää valtakunnallisesti lähes 6 500 terveydenhuollon ammattilaista. Terveystalon verojalanjälki vuonna 2013 oli yhteensä 75,5 miljoonaa euroa ja samana vuonna Terveystalo investoi suomalaisten terveyspalvelujen kehittämiseen 28 miljoonaa euroa. www.terveystalo.com