Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Reumaliiton keräys jäähalleissa lastenreumaa sairastavien iloksi

Suomen Reumaliitto ry

Reumaliiton keräys jäähalleissa lastenreumaa sairastavien iloksi

Julkaistu: 07.03.2014 klo 17:25
Julkaisija: Suomen Reumaliitto ry

Suomen Reumaliitto järjestää Iloa lapsen elämään lipaskeräyksen lastenreumaa sairastavien hyväksi kahdeksassa jääkiekon SM-liigaottelussa. Torstaina 6.3. kerättiin Turussa, tänään perjantaina 7.3.on vuorossa ottelu JYP (Jyväskylä) - Kärpät, huomenna lauantaina 8.3.ottelut Ilves (Tampere) - Blues, KalPa (Kuopio) - TPS, Kärpät (Oulu) Pelicans ja SaiPa (Lappeenranta) - JYP. Tiistaina 11.3.keräys toteutetaan Blues (Espoo) - KalPa ja Ässät (Pori) - Jokerit -otteluissa.

Iloa lapsen elämään 2014

Lue lasten tarinoita keräyksen facebook-sivuilta:www.facebook.com/IloaLapsenElamaan ja liiton perhesivuilta:

Keräys lastenreumaa sairastavien hyväksi

Suomessa on lähes 2000 lastenreumaa sairastavaa lasta ja nuorta. Lastenreuma aiheuttaa kipua, hankaloittaa arjessa selviämistä ja vaikeuttaa lapsen liikkumista. Sairauden hoito on vaativaa ja perheenjäsenet voivat kokea pelkoa, surua, ja epävarmuutta.

Suomen Reumaliitto ry ja sen jäsenyhdistykset haluavat olla tuomassa iloa lastenreumaa sairastavien elämään. Tuomme perheet yhteen, mahdollistamme vertaistuen ja haluamme antaa heille hetkiä, jotka saavat sairauden unohtumaan.

Järjestämme lipaskeräyksen Iloa lapsen elämään jääkiekon SM-liigaotteluissa. Lisäksi voit lahjoittaa omassa verkkopankissa suoraan Reumaliiton lasten ja nuorten toimintaan (tili  FI51 1257 3000 5350 15, viite 10090).

Keräyksen tuotto käytetään kokonaisuudessaan näiden 2 000 lapsen ja nuoren hyödyksi, tueksi ja iloksi vertaistapahtumiin.

Keräyslupa: 2020/2012/3863

Ole sinäkin ilon tuoja, lahjoita lippaaseen keräyspäivänä tai lahjoitustilille verkkopankissa!

Lisätietoja: suunnittelija Sini Hirvonen, 044 563 0080

Suomen Reumaliitto on valtakunnallinen järjestö, johon kuuluu 160 jäsenyhdistystä ja niihin 43 000 henkilöjäsentä. Liitto tekee työtä reuma- ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairaiden asialla.