Etusivu » Tiedotteet » Terveys » PHSOTEY tiedottaa: Movember – kuukausista viiksekkäin -tapahtuma ke 4.11. keskussairaalan pääaulassa

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Julkaistu: 30.10.2015 klo 14:45
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Movember on kansainvälistä huomiota herättänyt hyväntekeväisyyskampanja, jonka tarkoituksena on lisätä tietoisuutta miesten terveysongelmista. Movember-teeman mukaisesti yhtymän urologian poliklinikka järjestää eturauhassyöpätapahtuman keskiviikkona  4.11. klo 9-15 keskussairaalan pääaulassa.

Tapahtumassa saat tietoa eturauhassyövästä. Paikalla on Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen edustajia sekä keskussairaalan uroterapeutit kertomassa virtsaoireiden tunnistamisesta, PSA -viitearvoista ja eturauhassyöpäpotilaiden vertaistuesta.

Keskiviikkoon mennessä julkaistaan lyhyt video, jossa haastatellaan urologian ylilääkäri Taina Isotaloa eturauhassyövästä. Video on katsottavissa Movember -tapahtumassa keskussairaalan pääaulassa, yhtymän YouTube-tilillä ja Päijät-Hämeen Hyviksessä. Tapahtumassa on jaossa myös esitteitä: Eturauhassyöpä – miesten yleisin syöpä Suomessa ja muuta materiaalia aiheeseen liittyen.

uroterapeutti Seija Salomaa, urologian poliklinikka, puh+358 44 440 6624

Päijät-Hämeen suurin sosiaali- ja terveysalan palveluntuottaja ja työnantaja. Intohimona hyvinvointi. Potilaan ja asiakkaan etu edellä www.phsotey.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki