Etusivu » Tiedotteet » Terveys » PHSOTEY tiedottaa: Hallintojohtajaksi valittu Iiris Laukkanen

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

PHSOTEY tiedottaa: Hallintojohtajaksi valittu Iiris Laukkanen

Julkaistu: 13.05.2015 klo 09:23
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveysyhtymän nykyinen hallintojohtaja Veli Penttilä siirtyy Peruspalvelukeskus Aava -liikelaitoksen johtajaksi vajaan kahden vuoden määräajaksi 1.8. alkaen. Hänen seuraajakseen määräaikaiseen hallintojohtajan virkaan on valittu koulutuksen, työkokemuksen ja haastattelujen perusteella oikeustieteen kandidaatti Iiris Laukkanen.

Laukkanen siirtyy tehtävään Keravan kaupungin kaupunginlakimiehen tehtävästä. Tämän lisäksi hänellä on kokemusta sekä julkisen että yksityisen puolen päällikkötason tehtävistä.

Hallintojohtaja vastaa hallituksessa ja valtuustossa käsiteltävien asioiden valmistelun koordinoinnista ja toimii yhtymän oikeudellisena asiantuntijana sekä edustaa yhtymää muun muassa tuomioistuimissa. Viran hakuaika päättyi 1.5. ja määräaikaisesta tehtävästä oli kiinnostunut seitsemän henkilöä.

henkilöstöjohtaja Monica Hostio, 044 440 6685

Päijät-Hämeen suurin sosiaali- ja terveysalan palveluntuottaja ja työnantaja. Intohimona hyvinvointi. Potilaan ja asiakkaan etu edellä www.phsotey.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki