Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Lisää liikettä kaamoksen keskellä - Voimisteluseuroissa käynnissä Mahtava marraskuu

Suomen Voimisteluliitto

Julkaistu: 02.11.2015 klo 10:55
Julkaisija: Suomen Voimisteluliitto

Suomen Voimisteluliiton ja voimisteluseurojen Mahtava marraskuu herättelee kaamoksen keskellä lisäämään liikettä ympäri Suomen. Useat voimisteluseurat järjestävät avoimen oven päiviä tai jumppia, joihin voi marraskuussa osallistua maksutta. Olemme yhdessä mukana myös Nenäpäivässä.

Ikääntyvien liikunnan kehittämishankkeessa Ikiliikkeessä järjestetään Mahtavan marraskuun aikana ensimmäistä kertaa Toisilta oppimisen festivaalit Varalassa Tampereella. Toisilta oppimisen festareilla ohjaajat jakavat omia jo hyväksi koettuja voimistelu- ja jumppaohjeita toisilleen.

Voimisteluliiton Mahtava marraskuu on osa kansainvälistä Valon Sport Club for Health EU-hanketta, jossa Voimisteluliitto on partnerina. Hankkeessa edistetään terveysliikuntaa ja harrastetoimintaa urheiluseuroissa.

Facebookin Mahtava marraskuu –tapahtumasivulla paljon seurojen järjestämiä tapahtumia ympäri Suomen, ja lisätietoja Voimisteluliiton nettisivuilla

Lisätietoja: Suomen Voimisteluliiton harrastevoimistelun päällikkö Helena Collin 050 5422831, helena.collin@voimistelu.fi

Suomen Voimisteluliitto on yksi Suomen suurimmista lajiliitoista, ja suurin tyttöjen ja naisten liikuttaja. Suomessa järjestetään kilpailutoimintaa kahdeksassa eri voimistelulajissa: akrobatiavoimistelussa, joukkuevoimistelussa, kilpa-aerobicissa, miesten telinevoimistelussa, naisten telinevoimistelussa, rytmisessä voimistelussa, TeamGymissä sekä trampoliinivoimistelussa. Jäsenseuroissa järjestetään toimintaa harrasteliikunnasta huippuvoimisteluun.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki